کد خبر ۲۸۹۹۱ انتشار : ۱۱ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۱۱
رئیس هیئت جودو و کوراش استان قم خبر داد

آماده‌سازی 8 نماینده جودو قم برای اعزام به مسابقات آسیایی و جهانی

رئیس هیئت جودو و کوراش استان قم از آماده‌سازی هشت نماینده قم برای همراهی تیم ملی کشورمان در مسابقات 2015 کاتا جودو قهرمانی آسیا و جهان خبر داد.

به گزارش قم نا ، سعید علیزاده اظهار کرد: بیش از یک دهه است که کاتا جودو در سطوح مختلف کشوری، بین‌المللی، آسیایی و جهانی برای ورزش استان قم و کشورمان افتخارآفرین است و ان‌شاءالله این روند را در مسابقات برون‌مرزی سال جاری نیز ادامه می‌دهد.

وی ادامه داد: از اوایل دهه 1380 که برای نخستین‌بار مسابقات کاتا جودو قهرمانی کشور رسما در کشور راه‌اندازی شد و اتفاقا قم یکی از نخستین میزبانان رقابت‌های این رشته بود، قم در کاتا جودو حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و همواره برای ورزش قم موفقیت‌های متعددی کسب کرده است.

رئیس هیئت جودو و کوراش استان قم بیان کرد: خوشبختانه کاتاروهای قم هم در مسابقات قهرمانی کشور عناوین متعدد قهرمانی، نایب قهرمانی و سومی را به ارمغان آورده‌اند و هم در پیکارهای آسیایی و جهانی صاحب مدال شده‌اند، ضمن اینکه در رقابت‌های بین‌المللی نظیر جام معتبر گرند پریکس در کشور ایتالیا نیز شاهد درخشش آنها بوده‌ایم.

وی ابراز کرد: در شروع حرکت رو به رشد کاتا جودو قم برای موفقیت در سطوح ملی و بین‌المللی، شاهد افتخارآفرینی عزیزانی همچون محمدحسن سالاری و محمدرضا صحرایی بودیم اما امروز به لطف خدا و همت و تلاشی که این دو ورزشکار پرافتخار و با تجربه داشته‌اند، قم استعدادهای دیگری نیز به کاتا جودو کشور معرفی کرده است.

علیزاده عنوان کرد: با توجه به نتایجی که در دو سال اخیر مسابقات کاتا جودو قهرمانی کشور توسط کاتاروهای قم کسب شده، هم اکنون هشت نماینده در اردوی تیم ملی داریم و امیدوار به حضور موفق آنها در پیکارهای سال 2015 کاتا جودو قهرمانی آسیا و جهان هستیم.

وی در ادامه با اشاره به دعوت کاتاروهای قمی به اردوی جدید تیم ملی کاتا جودو کشورمان، ابراز کرد: هشت نماینده هیئت جودو و کوراش استان قم به اردوی تیم ملی دعوت شده‌اند تا روند آماده سازی تیم ملی کاتا کشورمان برای حضور پرقدرت در مسابقات آسیایی و جهانی را پیگیری کنند.

رئیس هیئت جودو و کوراش استان قم افزود: براساس دعوت رسمی صورت گرفته از سوی کادر مربیان تیم ملی کاتا جودوی کشورمان، بعد از رقابت‌های قهرمانی کشور نخستین اردوی آماده‌سازی کاتاروها به میزبانی سالن شهید افراسیابی مجموعه ورزشی شهید شیرودی تهران برگزار شد.

وی با اشاره به قمی‌های حاضر در این اردو، بیان کرد: محمدحسن سالاری، محمدرضا صحرایی، سیدعلی میرسپاسی، محسن قاسم‌لو، مجتبی اسماعیل‌پور، مهدی عظیمی، فخرالدین رضایی و محمد جواد بشارتی هشت نماینده قمی حاضر در این اردو محسوب می‌شوند.

علیزاده در پایان اظهار کرد: شش نفر از کاتاروهای قم سال گذشته در مسابقات قهرمانی آسیا و جهان حضور داشتند و امسال امیدوار هستیم که دو نفر دیگر به تعداد آنها افزوده شود و بدین‌ترتیب شانس کسب مدال برای هیئت جودو و کوراش قم از مسابقات برون‌مرزی افزایش یابد.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com