کد خبر ۲۹۰۵۹ انتشار : ۱۲ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۱۵
رئیس هیئت جودوی قم :

جودوکاران قمی ۹ مدال مسابقات قهرمانی کشور را کسب کردند‌

رئیس هیئت جودوی قم گفت: جودوکاران قمی ۹ مدال کسب یک مدال طلا یک نقره و ۷ برنز مسابقات قهرمانی کشور را کسب کردند.

به گزارش قم نا ، سعید علیزاده اظهار داشت: مسابقات انتخابی جودو منطقه یک کشور به میزبانی استان تهران و در سالن شهید افراسیابی برگزار ‌و نمایندگان نونهالان جودوی قم در این مسابقات موفق به کسب 9 مدال رنگارنگ طلا، نقره، برنز و کسب جام اخلاق شدند.

وی افزود: مسابقات نونهالان انتخابی منطقه یک کشور با حضور بیش از 90 جودوکار از استان‌های تهران، قزوین و قم به انجام رسید که  در پایان، تیم های تهران الف و تهران ب موفق به کسب مقام اول و دوم تیمی شدند و تیم قزوین به مقام سوم دست یافت.

رئیس هیئت جودوی قم گفت: تیم اعزامی استان قم در حالی موفق به کسب یک مدال طلا یک نقره و 7 برنز گردید که مدال طلای استان قم در این مسابقات توسط محمد طالبی در وزن منهای  73 کیلوگرم به‌دست آمد و سیدعلی اجاق توانست به مدال نقره در وزن منهای 60 کیلوگرم برسد.

علیزاده بیان کرد: 7 مدال برنز استان قم توسط ابوالفضل نوری، محمد جعفریان، محراب نوروزی، نوید حیدریان، علی حسن خانی، مهدی آقا محمدی و امیر محمد محمدی در اوزان مختلف به‌دست آمد.

وی عنوان کرد: گرچه تیم جودوی قم در رده بندی تیمی این رقابت‌ها جایگاهی کسب نکرد اما به دلیل عملکرد خوب جودوکاران نونهال قمی، 4 جودوکار جهت حضور درترکیب تیم منطقه یک کشور برای حضور در مسابقات کشوری دعوت شدند.

رئیس هیئت جودوی قم تصریح کرد: این مسابقات 28 مرداد ماه امسال در تهران برگزار می‌گردد و جودوکاران قمی شامل محمد طالبی، سیدعلی اجاق، محراب نوروزی و ابوالفضل نوری شانس زیادی برای کسب مدال در این رقابت‌ها دارند.

علیزاده خاطرنشان کرد: تیم جودوی نوجوانان قم نیز با عبور از مرحله مقدماتی لیگ برتر جودوی نوجوانان کشور به دور نهایی این مسابقات صعود کرده و مسابقات خود را از شهریورماه امسال در لیگ برتر آغاز می‌کند.

منبع : تسنیم 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com