کد خبر ۲۷۳۸۲ انتشار : ۲۴ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۴۴
رئیس هیئت پرورش اندام قم :

ورزشکاران قمی ۲ مدال مسابقات پرس سینه قهرمانی کشور را کسب کردند‌

رئیس هیئت پرورش اندام قم گفت: ورزشکاران قمی ۲ مدال مسابقات لیفت و پرس سینه قهرمانی کشور را شامل یک طلا و یک نقره کسب کردند.

به گزارش قم نا ، مجید تلخابی اظهار داشت: مسابقات لیفت و پرس سینه قهرمانی کشور در حالی با حضور قهرمانان پرورش اندام برگزار شد که 2 ورزشکار قمی حاضر در این مسابقات موفق به کسب عناوین قابل‌توجهی شدند.

وی افزود: سعید کاظمی اصل در رده سنی جوانان با وجود تلاش فراوان و حضوری پررنگ در این مسابقات در نهایت به مدال نقره بسنده کرد که این مدال نقره و عنوان نایب‌قهرمانی برای پرورش اندام قم نتیجه قابل قبولی تلقی می‌شود.

رئیس هیئت پرورش اندام قم گفت: مظفر نعمتی نماینده پرورش اندام قم در رده سنی بزرگسالان در رده مستر 2 به مدال طلا و عنوان قهرمانی این دوره از مسابقات دست یافت تا تیم پرورش اندام قم به 2 مدال این مسابقات دست یابد.

تلخابی بیان کرد: سعید کاظمی اصل نایب‌قهرمان جوان قمی با درخشش در این مسابقات برای حضور در اردوی تیم ملی پرورش اندام به منظور حضور در پیکارهای جهانی برزیل فراخوانده شد ضمن این که مربیگری این ورزشکاران بر عهده محمود شاه محمدی بود.

وی ‌به نظارت بر فعالیت باشگاه های بدنسازی اشاره و عنوان کرد: برای پیشگیری از ترویج استفاده از مکمل‌های غذایی ورزشی غیر مجاز و مضر باید پیش از انجام هر کاری، اقدام به فرهنگ‌سازی در مورد آن کرد.

رئیس هیئت پرورش اندام قم خاطرنشان کرد:  استفاده از مکمل‌های ورزشی غیرمجاز معمولاً در میان ورزشکاران جوان و تازه‌وارد به رشته‌های بدنسازی و پرورش اندام مشاهده می‌شود و مربیان و مدیران باشگاه‌های پرورش اندام باید نسبت به عرضه مکمل‌های سالم توجه بیشتری داشته باشند.

منبع : تسنیم 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com