کد خبر ۲۷۴۲۱ انتشار : ۲۴ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۴۰
مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی قم:

۲۰ واحد کارگاهی در شهرک صنعتی شکوهیه قم احداث می‌شود

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم از احداث ۲۰ واحد کارگاهی در شهرک صنعتی شکوهیه قم خبر داد و گفت: ساخت واحدهای کارگاهی سبب تسریع در زمان به بهره برداری رسیدن واحدهای صنعتی می‌شود.

به گزارش قم نا به نقل از شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم، امیرهوشنگ طیبی نژاد اظهار داشت: شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم در راستای تسهیل در راه اندازی واحدهای صنعتی و همچنین ساخت واحدهای استاندارد اقدام به ساخت ۲۰ واحد کارگاهی در شهرک صنعتی شکوهیه کرده است.

وی ادامه داد: احداث ۸ واحد این تعداد که به فاز غذایی اختصاص دارد امسال و ۱۲ واحد این تعداد که به صنایع دیگر اختصاص دارد اواخر سال گذشته در دستور کار این شرکت قرار گرفته است و امیدواریم طبق برنامه در سال جاری کلیه این واحدها به بهره برداری برسد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قم با تأکید به مزایای ساخت واحدهای کارگاهی گفت: کاهش زمان به بهره برداری رسیدن واحد صنعتی و درگیر نشدن سرمایه‌گذار با فرایند ساخت واحد یکی از مزایای این واحدها به شمار می‌رود از این سو همواره واحدهای کارگاهی مورد استقبال سرمایه گذاران قرار دارد.

وی بیان داشت: واحدهای کارگاهی در دست اقدام شرکت شهرک‌های قم در مساحت‌های ۴۵۰ و ۳۰۰ متری و بر اساس نظر کارشناسان و نیاز سرمایه گذاران ساخته می‌شود.

طیبی نژاد یادآور شد: با ساخت این تعداد واحد کارگاهی تعداد این واحدها در سطح شهرک‌های صنعتی استان قم به ۲۱۱ واحد می‌رسد.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com