کد خبر ۲۷۴۴۱ انتشار : ۲۵ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۲۹
طی مراسمی؛

بانوان تیرانداز مدال آور قم تجلیل شدند

مراسم تجلیل از تیم‌های برتر مسابقات لیگ استانی و مدال‌آوران رشته تیراندازی در مسابقات لیگ کشوری بانوان در قم برگزار شد.

به گزارش قم نا ، با برنامه‌ریزی صورت گرفته از سوی هیئت تیراندازی  استان قم مراسم تجلیل از ورزشکاران و مدال‌آوران مسابقات لیگ استانی و لیگ دسته اول کشور قبل از ظهر دوشنبه با حضور حسن عابدی مدیرکل ورزش و جوانان قم به منظور تکریم تلاش‌های بانوان تیرانداز قم در لیگ دسته اول کشور برگزار شد.

در این مراسم که با حضور روح‌الله رمضانی معاون توسعه و امور ورزش، حسین مهره ساز رئیس هیئت تیراندازی و کادر اجرایی هیئت تیراندازی استان قم در سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان استان قم برگزار شد، اعضای هیئت تیراندازی به بیان مشکلات و چالش‌های پیش روی تیراندازی قم پرداختند.

در این مراسم از مربیان و سرپرستان موفق تیم‌های استان در مسابقات استانی و کشوری و نفرات برتر استان و همچنین نفرات اعزامی در مسابقات مختلف کشور که موفق به کسب عناوین مختلفی شدند تجلیل و تقدیر به عمل آمد.

رئیس هیئت تیراندازی استان قم در ابتدای این مراسم به ایراد سخن پرداخت و در ادامه دبیر هیئت تیراندازی استان به ارائه گزارشی از برگزاری مسابقات لیگ استانی و تیم‌های حاضر در مسابقات کشوری و وضعیت امکانات و مشکلات این هیئت در تأمین سلاح پرداخت.

سخنران پایانی این مراسم حسن عابدی مدیرکل ورزش و جوانان استان قم بود که ضمن تقدیر از کلیه اقدامات صورت گرفته از سوی اعضای هیئت تیراندازی استان ظرفیت ویژه ورزشکاران بانوی قمی در میادین کشوری و بین‌المللی را مورد تأکید قرار داد.

وی افزود: با توجه به مشکلات و کمبود امکانات در این رشته امیدوارم با تشکیل کارگروهی با حضور معاون ورزش اداره کل و مسئولان هیئت تیراندازی در مرتفع کردن مشکلات موجود گام‌های موثری برداشته شود.

تیم تیراندازی بانوان قم فصل گذشته پس از مدت‌ها غیبت در لیگ دسته اول کشور بار دیگر با ترکیبی جوان و جویای نام به این مسابقات بازگشت و با وجود عدم بهره‌مندی از حامی مالی، تا روز پایانی مسابقات یکی از مدعیان جدی صعود به لیگ برتر بود.

منبع : مهر

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com