کد خبر ۲۹۴۰۷ انتشار : ۲۴ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۲۱
رئیس هیئت تیراندازی استان قم خبر داد

رقابت بانوان تیرانداز قم برای صعود به لیگ برتر تیراندازی کشور

رئیس هیئت تیراندازی استان قم از برنامه‌ریزی این هیئت برای حضور پرقدرت بانوان تیرانداز قم در لیگ دسته اول تیراندازی بانوان کشور خبر داد.

به گزارش قم نا ، حسین مهره‌ساز اظهار کرد: فصل جدید مسابقات تیراندازی لیگ دسته اول بانوان باشگاه‌های کشور در حالی از شهریور ماه آغاز می‌شود که بانوان تیرانداز قم همچون سال گذشته برای حضور موفق در این پیکارها آماده می‌شوند.

وی با بیان اینکه زمان شروع فصل جدید این پیکارها مشخص شده، اضافه کرد: بر اساس برنامه‌ریزی سازمان لیگ فدراسیون تیراندازی کشورمان از روز دوازدهم شهریور ماه سال جاری شاهد آغاز رقابت‌های لیگ دسته اول تیراندازی بانوان کشور خواهیم بود.

رئیس هیئت تیراندازی استان قم عنوان کرد: طبق برنامه اعلام شده از سوی فدراسیون تیراندازی کشورمان مسابقات تیراندازی لیگ دسته اول بانوان باشگاه‌های کشور با حضور تیم‌های مدعی در حالی برگزار می‌شود که در نهایت دو تیم به لیگ برتر صعود می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: برنامه دیدارهای هفته نخست از فصل جدید این پیکارها نیز مشخص شده و بر همین اساس در هفته نخست این مسابقات تیم بانوان هیئت تیراندازی استان قم با تیم تیراندازی بانوان آزادگان رقابت می‌کنند تا شروعی خوب در فصل جدید داشته باشند.

مهره‌ساز عنوان کرد: بر اساس اطلاع‌رسانی صورت گرفته از سوی کمیته برگزاری مسابقات لیگ دسته اول تیراندازی بانوان کشور، تمام مسابقات به میزبانی سالن تیراندازی مجموعه ورزشی بزرگ آزادی تهران برگزار خواهد شد.

وی ابراز کرد: بر اساس تقویم این مسابقات، دیدارهای هفته دوم لیگ دسته اول تیراندازی بانوان باشگاه‌های کشور در روز بیست و ششم شهریور ماه برگزار می‌شود و تیم بانوان هیئت تیراندازی قم در دومین رقابت خود به مصاف تیم هیئت خوزستان خواهند رفت.

رئیس هیئت تیراندازی استان قم با بیان اینکه امسال تیم بانوان تنها نماینده هیئت قم در لیگ باشگاه‌های کشور خواهد بود و در بخش آقایان نماینده‌ای نداریم، عنوان کرد: تیم بانوان قم در هفته سوم که روزهای نهم و دهم مهر ماه برگزار خواهد شد به دیدار رقبای خود از استان کرمانشاه خواهند رفت.

وی عنوان کرد: با پایان یافتن دیدارهای هفته سوم این دوره از رقابت‌ها، مسابقات لیگ دسته اول تیراندازی بانوان باشگاه‌های کشور به نیمه راه و نیم فصل خود خواهد رسید و طبق برنامه در آغاز نیم فصل دوم و در هفته چهارم که زمان دقیق برگزاری آن هنوز اعلام نشده است تیم هیئت تیراندازی استان قم با تیم هیئت آذربایجان غربی دیدار خواهد کرد.

مهره‌ساز بیان کرد: در ادامه دور برگشت مسابقات لیگ دسته اول تیراندازی بانوان کشورمان و در هفته پنجم و ششم تیم هیئت تیراندازی استان قم به دیدار تیم‌های زمزم شیراز و هیئت تیراندازی استان همدان خواهد رفت و این در حالی است که در هفته هفتم و پایانی این رقابت‌ها تیم بانوان تیراندازی قم در این پیکارها استراحت خواهد داشت و امیدواریم که همچون فصل گذشته که تیم بانوان قم یکی از مدعیان صعود به لیگ برتر بود امسال نیز شاهد درخشش تیم قم باشیم.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com