کد خبر ۲۵۵۲۶ انتشار : ۲ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۲۱
دبیر هیئت تیراندازی استان قم:

بانوان تیرانداز قم به لیگ دسته اول کشور اعزام می‌شوند

دبیر هیئت تیراندازی استان قم از برنامه‌ریزی این هیئت برای اعزام تیم بانوان قم به رقابت‌های فصل جدید لیگ دسته اول تیراندازی باشگاه‌های کشور خبر داد.

به گزارش قم نا ، محمدجواد متقیان‌نژاد اظهار کرد: تیم بانوان هیئت تیراندازی قم در دوره قبل مسابقات لیگ دسته اول تیراندازی بانوان باشگاه‌های کشور در سال 1393 مجموعا نتایج خوبی کسب کرد و با اینکه چهره مطرحی نداشت، اما مجموعه هیئت را نسبت به آینده درخشان تیراندازی بانوان قم امیدوار کرد.

دبیر هیئت تیراندازی استان قم تصریح کرد: سال گذشته بازیکنان بسیار جوان و بعضا کم‌تجربه در ترکیب تیم بانوان هیئت تیراندازی قم عضویت داشتند اما همین تیم توانست نتایج خوبی در مصاف با حریفان و تیراندازان مطرح کشور کسب کند و در لیگ دسته اول سهمیه خود را محفوظ نگه‌دارد.

وی یادآور شد: امسال نیز یکی از مهمترین برنامه‌های ما در هیئت تیراندازی استان قم حضور تیم بانوان در لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور است، اگر چه برای این منظور از نظر منابع مالی مشکلات و محدودیت‌های زیادی داریم و تیم حامی مالی ندارد.

متقیان‌نژاد بیان کرد: به همین منظور برای شناخت بهترین نفرات حال حاضر تیراندازی بانوان قم و ان شاءالله تشکیل یک تیم بسیار خوب و مطمئن برای حضور در فصل جدید مسابقات لیگ دسته اول تیراندازی بانوان باشگاه‌های کشور، اقدام به فراخوان از بانوان تیرانداز و علاقمند به تیراندازی کرده‌ایم.

وی عنوان کرد: ثبت‌نام از عموم بانوان تیرانداز و علاقمند به تیراندازی تا روز هشتم اردیبهشت ماه صورت می‌گیرد و بعد از آن مسابقات انتخابی را برگزار می‌کنیم تا بهترین‌ها انتخاب شوند و در ترکیب تیم هیئت قم به رقابت‌های لیگ دسته اول و قهرمانی کشور بروند.

دبیر هیئت تیراندازی استان قم در پاسخ به اینکه آیا امسال نیز در هر دو بخش آقایان و بانوان اعزام به لیگ دسته اول کشور صورت می‌گیرد یا خیر، تصریح کرد: واقعیت این است که از نظر منابع مالی مشکلاتی داریم که ممکن است اجازه اعزام تیم مردان قم به لیگ دسته اول را به ما ندهد.

وی با بیان اینکه برنامه‌های مختلفی برای کسب نتایج خوب توسط تیراندازان قم در مسابقات کشوری پیش‌بینی کرده‌ایم، اضافه کرد: این دوره از رقابت‌های تیراندازی انتخابی بانوان قم در 2 مرحله انجام و پیگیری خواهد شد و بر اساس تقویم ورزشی هیئت تیراندازی قم در سال جاری، این مسابقات را در اردیبهشت ماه به انجام خواهیم رساند.

متقیان‌نژاد افزود: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده از سوی هیئت تیراندازی، مسابقات انتخابی استان در بخش بانوان طبق قوانین issf برگزار می‌شود و هر نفر می‌تواند در یک رشته به رقابت بپردازد، ضمن اینکه مسابقات به صورت رایگان برگزار می‌شود، اما داشتن بیمه ورزشی توسط تمام شرکت‌کنندگان الزامی است.

متقیان‌نژاد با بیان اینکه کارت بیمه ورزش به عنوان کارت شناسایی افراد محسوب می‌شود و در زمان مسابقه باید همراه تیراندازان باشد، اضافه کرد: تهیه ساچمه برعهده تیراندازان است، ولی کسانی که دارای سلاح و تجهیزات شخصی باشند، می‌توانند از تجهیزات خود استفاده کنند.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com