کد خبر ۲۸۰۵۶ انتشار : ۱۳ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۲۷
دبیر هیئت تیراندازی استان قم:

تیم‌ها و نفرات برتر لیگ تیراندازی بانوان قم تجلیل شدند

دبیر هیئت تیراندازی استان قم از برگزاری آیین قدردانی و سپاس از تیم‌ها و نفرات برتر مسابقات لیگ تیراندازی بانوان قم خبر داد.

به گزارش قم نا ، محمدجواد متقیان‌نژاد اظهار کرد: یکی از دستاوردهای مهم هیئت تیراندازی استان قم این است که توانست مسابقات لیگ تیراندازی باشگاه‌های قم را به عنوان یکی از ملا‌ک‌های ارزیابی عملکرد سالیانه هیئت، با کیفیت بالا و نظم مطلوب در هر دو بخش آقایان و بانوان برگزار کند.

وی ادامه داد: هم در لیگ آقایان و هم در لیگ تیراندازی بانوان باشگاه‌های قم استقبال بسیار خوبی از سوی تیراندازان و تیم‌های باشگاهی قم صورت گرفته بود و اکنون با فراغ بال و آسودگی خاطر می‌توانیم نفرات شاخص را برای اعزام به رقابت‌های کشوری و لیگ دسته اول تیراندازی انتخاب کنیم.

دبیر هیئت تیراندازی استان قم در ادامه از برگزاری آیین تجلیل از تیم‌های برتر مسابقات لیگ استانی و مدال‌آوران مسابقات لیگ تیراندازی بانوان کشور خبر داد و بیان کرد: این مراسم با حضور مسئولین اداره کل ورزش و جوانان قم در سالن کنفرانس اداره کل برگزار شد.

وی یادآور شد:‌ با برنامه‌ریزی صورت گرفته در هیئت تیراندازی، مراسم تجلیل از ورزشکاران و مدال آوران مسابقات لیگ استانی و لیگ دسته اول بانوان کشور با حضور حسن عابدی مدیرکل ورزش و جوانان، روح الله رمضانی معاون توسعه امور ورزش، حسین مهره‌ساز رئیس هیئت تیراندازی و جمعی دیگر از کارمندان اداره کل و کادر اجرایی هیئت تیراندازی قم برگزار شد.

متقیان‌نژاد ابراز کرد: در این مراسم از مربیان و سرپرستان موفق تیم‌های تیراندازی استان قم در مسابقات استانی و کشوری و همچنین نفرات برتر استان و تیراندازان اعزامی به مسابقات مختلف لیگ و قهرمانی کشور که موفق به کسب عناوین ارزشمند شده‌اند تجلیل و تقدیر صورت گرفت.

دبیر هیئت تیراندازی استان قم با اشاره به تیم‌های قمی حاضر در مسابقات لیگ و پیکارهای تیراندازی قهرمانی کشور و همچنین وضعیت امکانات این رشته ورزشی، خاطرنشان کرد: یکی از مهمترین محدودیت‌های این هیئت، تامین سلاح برای هر دو رشته تفنگ و تپانچه بادی است.

وی افزود: سال گذشته هر دو تیم تیراندازی بانوان و آقایان استان قم در مسابقات لیگ دسته اول تیراندازی مردان و بانوان باشگاه‌های کشور حضور داشتند و رقابت‌ آنها در نهایت با ابقای هر دو نماینده قم در لیگ دسته اول تیراندازی ایران به پایان رسید.

متقیان‌نژاد عنوان کرد: این در حالی است که تیم‌های مردان و بانوان تیراندازی قم با ترکیبی متشکل از بازیکنان بومی در رقابت‌های لیگ دسته اول تیراندازی باشگاه‌های کشور حضور یافته بودند و با رقبای خود بر سر کسب مجوز صعود به لیگ برتر تیراندازی ایران رقابت کردند.

وی یادآور شد: هیئت تیراندازی استان قم بلافاصله بعد از پایان رقابت‌ تیم‌های مردان و بانوان قم در فصل قبل لیگ دسته اول تیراندازی باشگاه‌های کشور، اقدام به برنامه‌ریزی برای برگزاری مسابقات لیگ تیراندازی بانوان و مردان باشگاه‌های استان قم کرد و این مسابقات با شرکت چهار تیم شهید زین‌الدین، کریمه اهل‌بیت (س)، تیم بقیة الله و تیم ولی‌عصر به انجام رسید.

دبیر هیئت تیراندازی استان قم افزود: در رده‌بندی تیمی این پیکارها تیم تیراندازی بانوان باشگاه ولی‌عصر قم با کسب 20 امتیاز بالاتر از دیگر رقبا در جایگاه نخست ایستاد و عنوان قهرمانی را به دست آورد، در انفرادی رشته تفنگ بادی نرجس کولیوندی از باشگاه شهید زین‌الدین و در انفرادی تپانچه بادی سارا واعظی از تیم ولی‌عصر قم قهرمان شدند.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com