کد خبر ۲۷۵۵۴ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۵۱
مدیرکل ورزش و جوانان قم :

سامانه اوقات فراغت جوانان در قم رونمایی می‌شود

مدیرکل ورزش و جوانان قم با بیان اینکه ۶ دستگاه اجرایی در ستاد ساماندهی امور جوانان فعال هستند گفت: سامانه اوقات فراغت جوانان در قم رونمایی می‌شود.

به گزارش قم نا ، حسن عابدی اظهار داشت: موضوع اصلی جلسات اخیر ستاد ساماندهی امور جوانان قم، اوقات فراغت بوده است زیرا در آستانه فصل تابستان و فعال شدن پایگاه‌های اوقات فراغت قرار داریم و باید برنامه‌ریزی صحیحی برای ساماندهی این پایگاه‌ها صورت گیرد.

وی افزود: اوقات فراغت یک موضوع فصلی نیست بلکه موضوعی دائمی است و به همین دلیل، سازماندهی کردن برنامه‌های حوزه اوقات فراغت با همکاری دستگاه‌های استانی اهمیت دوچندانی پیدا می‌کند.

مدیر کل ورزش و جوانان قم گفت: 6 دستگاه اجرایی در ستاد ساماندهی امور جوانان فعال هستند که یکی از این 6 دستگاه اداره کل ورزش و جوانان است که بخش ورزشی این کمیته را در دست دارد اما واضح است که تدوین یک برنامه جامع بدون مشارکت سایر نهادهای مرتبط امکانپذیر نیست.

عابدی بیان کرد: سامانه اوقات فراغت جوانان در قم رونمایی می‌شود و این رخداد می‌تواند گامی بلند برای خدمت‌رسانی به جوانان در بخش اوقات فراغت باشد و اطلاعات کاملی در اختیار مردم قرار دهد.

وی عنوان کرد: در سامانه اوقات فراغت، برنامه‌های دستگاه‌های اجرایی در حوزه اوقات فراغت ارزیابی می‌شود و اطلاعات، آمار و ظرفیت‌های دستگاه‌های مرتبط در بخش اوقات فراغت در این سامانه درج شده و در اختیار علاقمندان قرار می‌گیرد.

مدیرکل ورزش و جوانان قم خاطرنشان کرد: کمیته‌های 6 گانه طرح اوقات فراغت در حال تکمیل داده‌های این سامانه هستند و این سامانه به زودی پس از رونمایی در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

منبع : تسنیم 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com