کد خبر ۲۷۶۲۲ انتشار : ۳۱ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۱۲
امام جمعه قنوات عنوان کرد

برگزاری مسابقه اندیشه شهید بهشتی در نمازهای جمعه

امام جمعه قنوات با بیان اینکه برگزاری مسابقه فرهنگی اندیشه‌ شهید بهشتی تاثیر مهمی در انتقال آموزه‌های انقلابی به نسل جوان دارد تصریح کرد: این مسابقه حداقل باید در سطح نمازهای جمعه استان قم برگزار شود.

به گزارش قم نا ، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد عادل‌پور در جلسه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم که ظهر امروز در سالن جلسات این شورا برگزار شد، با بیان اینکه برگزاری مسابقه فرهنگی اندیشه‌ شهید بهشتی تاثیر مهمی در انتقال آموزه‌های انقلابی به نسل جوان دارد تصریح کرد: این مسابقه حداقل باید در سطح نمازهای جمعه استان قم برگزار شود و افرادی که شهید بهشتی را بهتر شناخته‌اند باید در این مسابقه تقدیر شوند.

وی با تاکید بر اینکه برگزاری مسابقه مذکور فرهنگ‌سازی مناسبی در اذهان عمومی خواهد داشت ابراز کرد: اقشار مختلف جامعه اسلامی نسبت به شرکت در مسابقات اشتیاق مناسبی دارند و این موضوع جامعه شرکت کنندگان در مسابقه اندیشه شهید بهشتی را افزایش می‌دهد.

امام جمعه قنوات با اشاره به اینکه پوسترهای فرهنگی در استان قم باید دارای پیام ویژه باشد مطرح کرد: این پوسترها در نقاط مختلف استان نصب می‌شود به همین علت می‌توان اهداف شهید بهشتی را با استفاده از این پوسترهای فرهنگی تشریح کرد.

وی با تاکید بر اینکه تاکنون در حرکت‌های تبلیغی نسبت به پیام‌رسانی‌های فرهنگی اقدامات گسترده‌ای انجام نشده است عنوان کرد: مصاحبه صدا و سیما با اشخاص برجسته استان قم از جمله ائمه جمعه و انعکاس گسترده‌تر نمازهای جمعه می‌تواند فرهنگ‌سازی و پیام‌های لازم را به مردم برساند.

عادل‌پور از مناسبت‌های مذهبی و فرهنگی به عنوان فرصتی برای ترویج آموزه‌های دینی یاد کرد و افزود: امیدواریم با مشارکت ظرفیت‌های مختلف استانی امسال مراسم‌های گرامیداشت هفت تیر را با به صورت پر شورتر برگزار کنیم.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com