کد خبر ۲۷۷۱۷ انتشار : ۳ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۴۵
در وزن پنجم

تکواندوکار قم برای المپیک 2016 آماده می‌شود

تکواندوکار قم با حفظ شرایط روزه‌داری خود به اردوی تیم ملی تکواندو بزرگسالان پیوست تا خود را برای کسب امتیازات ورود به المپیک 2016 آماده کند.

به گزارش قم نا ، دارنده تنها مدال طلای تکواندو جهان در سال 2006 یعنی سیدمحمد رفیعی در حال حاضر تنها نماینده تکواندو استان قم در اردوی تیم ملی تکواندو بزرگ‌سالان کشورمان است و خود را برای کسب سهمیه حضور در بزرگ‌ترین رویداد ورزشی جهان در سال آینده آماده می‌کند.

رفیعی که از آخرین حضور خود در میادین برون‌مرزی مقام نایب‌قهرمانی و نشان نقره مسابقات تکواندو بین‌المللی هلند را در کارنامه دارد این روزها باوجود اینکه شرایط روزه‌داری خود را حفظ کرده به‌طور جدی و در شرایطی سخت به تمرینات آماده‌سازی می‌پردازد.

این در حالی است که رفیعی از سوی کادر فنی تیم ملی تکواندو بزرگ‌سالان در کنار 12 تکواندوکار دیگر به دور جدید برنامه‌های آماده‌سازی تیم ملی دعوت شده تا به آمادگی لازم برای حضور در مسابقات آتی که حکم کسب امتیازات لازم برای ورود به المپیک را دارد، آماده کند.

با برنامه‌ریزی صورت گرفته از سوی کادر فنی تیم ملی تکواندو، دور جدید تمرینات ملی‌پوشان دعوت‌شده به اردوی جدید این تیم هم‌اکنون به میزبانی تهران در مرکز جهانی تکواندو برگزار می‌شود و طبق برنامه، ملی پوشان روزانه یک مرحله تمرین می‌کنند.

با تصمیم بی‍ژن‌ مقانلو سرمربی تیم ملی تکواندو و بهترین مربی مسابقات جهانی 2015 به غیر از سیدمحمد رفیعی تکواندوکار استان قم، دیگر نفرات حاضر در اردوی تیم ملی محمد کاظمی، فرزان عاشورزاده، ابوالفضل یعقوبی و بهنام اسبقی هستند.

همچنین علیرضا نصرآزادانی، فرزاد ذوالقدری، مسعود حجی‌زواره، مهرداد نورمحمدی، فرزاد عبداللهی، مهدی خدابخشی، مرتضی شیری و سجاد مردانی سایر تکواندوکاران دعوت‌شده به اردوی تیم ملی هستند و تا پایان هفته جاری در اردو خواهند بود.

این در شرایطی است که سرمربی تیم ملی تکواندوی با دعوت کمیته ملی المپیک برزیل برای تدریس در سمینار آموزشی مربیان تکواندوی این کشور، عازم برزیل شده است.

تمرینات اعضای تیم ملی تکواندو رده سنی بزرگ‌سالان تا زمان بازگشت سرمربی آنها از برزیل، زیر نظر مهدی بی‌باک و مهرداد یوسفی مربیان تیم ملی پیگیری می‌شود و باتوجه به همزمانی این تمرینات با ماه مبارک رمضان، هوگوپوشان در یک نوبت عصر از ساعت 19:30 تا پیش از اذان مغرب و زمان افطار، تمرینات خود را در مرکز جهانی تکواندو برگزار می‌کنند.

سیدمحمد رفیعی تکواندوکار مطرح استان قم در حالی هم‌اکنون در اردوی تیم ملی بزرگ‌سالان حضور دارد که بعد از کسب مدال نقره مسابقات بین‌المللی هلند در لیست برترین‌ها که از سوی فدراسیون جهانی منتشر شده، نامش در بین تکواندوکار مدعی کسب سهمیه ورود به وزن پنجم مسابقات المپیک 2016 ریودوژانیرو برزیل به چشم می‌خورد و قرار است به چند رویداد برون‌مرزی دیگر نیز اعزام شود تا امتیازات لازم برای حضور در این رویداد بزرگ ورزش جهان را کسب کند.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com