کد خبر ۲۸۹۶۲ انتشار : ۱۰ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۱۶

رقبای قم در جام غنچه‌های تکواندو کشور مشخص شدند

رقبای تیم پسران هیئت تکواندو استان قم در فصل جدید مسابقات لیگ تکواندو رده سنی خردسالان قهرمانی باشگاه‌های کشور مشخص شدند.

به گزارش قم نا ، از اتفاقات بسیار خوبی که هر ساله در تکواندو قم رخ می‌دهد و منجر به تداوم روند رو به رشد این رشته ورزشی و پرورش استعدادهای ناب تکواندو می‌شود، حضور مستمر تکواندوکاران نخبه قمی در مسابقات لیگ‌های کشور است.

تکواندو قم با اینکه با محدودیت منابع مالی مواجه است اما هر ساله با بضاعت اندک خود در لیگ‌های رده‌های سنی خردسالان، نونهالان و نوجوانان باشگاه‌های کشور حضور فعالی دارد و این اتفاق مهم موجب شده تا بازیکنان مستعد و خوش تکنیکی به سطح اول تکواندو کشور نیز معرفی شوند.

امسال نیز از جمله تیم‌های اعزامی هیئت تکواندو استان قم به رقابت‌های لیگ باشگاه‌های کشور، تیم رده سنی خردسالان پسر قم است که از مدت‌ها قبل در اردوی آماده‌سازی بود و حالا قصد دارد با تمام توان خود به منظور کسب یکی از رتبه‌های برتر لیگ به مصاف رقبا برود.

امسال نیز مسابقات لیگ تکواندو رده سنی خردسالان باشگاه‌های کشور به میزبانی خانه تکواندو تهران برگزار می‌شود و استارت دیدارهای هفته‌های اول و دوم از فصل جدید این بازی‌ها در حالی زده شده که تیم قم با توجه به برگزاری مراسم قرعه‌کشی حریفان خود را نیز در این فصل شناخت.

بر اساس برنامه‌ریزی سازمان لیگ فدراسیون تکواندو، دیدارهای هفته‌های اول و دوم از دومین دوره مسابقات قهرمانی لیگ تکواندو رده سنی خردسالان پسر کشور با عنوان جام غنچه‌های تکواندو با حضور 12 تیم برگزار می‌شود تا قهرمان این فصل خود را معرفی کند.

تیم پسران هیئت تکواندو استان قم در این دوره از بازی‌ها با تیم‌های هیئت تکواندو فرمانیه، هیئت تکواندو لار، آموزشگاه مژدهی، هیئت تکواندو شهرستان خوی، بسیج شهید شیرودی بروجرد و هیئت تکواندو استان قزوین برای کسب عنوان‌های اول تا سوم به رقابت می‌پردازد.

این در شرایطی است که تیم‌های هیئت تکواندو شهرستان اهواز، آینده‌سازان استیل البرز، سندباد بحری، صنایع استیل البرز و هیئت تکواندو شهرستان بافق دیگر مدعیان کسب عنوان قهرمانی فصل جدید لیگ تکواندو خردسالان باشگاه‌های کشور محسوب می‌شوند و رقابت خود را به میزبانی خانه تکواندو برگزار می‌کنند.

بر اساس برنامه در هفته نخست فصل جدید لیگ تکواندو رده سنی خردسالان باشگاه‌های کشور تیم هیئت تکواندو استان قم به مصاف تیم سندباد بحری می‌رود و در گام دوم از این پیکارها باید در مقابل تیم صنایع استیل البرز به روی شیهاپچانگ برود.

فصل جدید مسابقات لیگ تکواندو رده سنی خردسالان باشگاه‌های کشور در حالی برگزار می‌شود که در نخستین دوره این رقابت‌ها، تیم تکواندو صنایع استیل البرز بالاتر از دیگر تیم‌های شرکت کننده در لیگ موفق به کسب مقام نخست و عنوان قهرمانی شد، ضمن اینکه تیم تکواندو باشگاه یاری تهران بر سکوی دوم ایستاد و با کسب مقام نایب قهرمانی به کار خود پایان داد و مقام سوم به تیم تکواندو شهید صنعتی کرمانشاه رسید.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com