کد خبر ۲۷۷۹۶ انتشار : ۶ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۵۷
با انجام ۱۶ مسابقه به انجام رسید؛

پایان مرحله اول پیکارهای فوتسال جام رمضان در قم

مرحله اول پیکارهای فوتسال جام رمضان با انجام ۱۶ مسابقه به انجام رسید تا این رقابت‌ها از شنبه شب وارد مرحله دوم شود.

به گزارش قم نا ، پرونده دور نخست از مرحله گروهی رقابت‌های فوتسال جام رمضان بامداد شنبه در سالن شهید حیدریان قم بسته شد و ۳۲ تیم حاضر در این پیکارهای، نخستین دیدار خود را برگزار کردند.

در این رقابت‌ها که در ۸ گروه ۴ تیمی برگزار می‌شود تیم های حاضر در این پیکارها دیدارهای نخست خود را برگزار کردند و در ۱۶ بازی برگزار شده ۹۰ گل به ثمر رسید.

در این پیکارهای از گروه یک، تیم امید ماهان تندیس با نتیجه ۴ بر یک برابر تیم فوتسال شهید جواد دل آذر برنده شد و کامپیوتر مجید با یک گل برابر حریف خود شکست خورد.

تیم فوتسال آشپزخانه دنا در گروه دوم ۵ بر ۲ برابر شهدای جنت آباد پیروز از میدان خارج شد و دیدار تیم‌های عاشقان ثار الله و مرصاد در پایان ۴۰ دقیقه تلاش به تساوی ۲ بر ۲ خاتمه یافت.

در گروه سوم، تیم فوتسال دنیای ورزش با نتیجه ۹ بر یک تیم آتلیه یاقوت را شکست داد و مسابقه تیم‌های شهید علی جعفری و پارسا با نتیجه ۴ بر ۲ به سود تیم شهید علی جعفری پایان یافت.

تیم فوتسال آتلیه طهران در گروه چهارم با ۱۱ گل تیم پارسیان را با شکست سنگینی بدرقه کرد و تیم مانور برابر امید آتلیه طهران با یک گل پیروز شد.

در گروه پنجم تیم فوتسال پردیس با نتیجه ۱۱ بر ۲ برابر تیم درمانگاه بقیه الله مغلوب شد و تیم دسته دومی هنرجو برابر تیم مسجد بلال با نتیجه ۵ بر صفر پیروز از میدان خارج شد.

در گروه ششم پیکارهای فوتسال جام رمضان، مجمع جهانی دلسوختگان ۴ بر یک برابر حریف خود مغلوب شد و مسابقه تیم های خادم الرضا و جوانان دارالزهرا به تساوی ۳ بر ۳ انجامید.

از گروه هفتم این پیکارهای، تیم تجهیزات آشپزخانه ایران در یک بازی نزدیک ۲ بر یک بتن آگرین را برد و مسابقه تیم های تصفیه آب معصومی و اتحاد با پیروزی و صدرنشینی تیم تصفیه آب معصومی همراه بود.

در گروه هشتم نیز هیئت عاشورا با ۲ گل برابر تیم فوتسال کسا شکست خورد و تیم خادم الحسین نیز در یک بازی جذاب ۳ بر ۲ بر تیم پاسارگاد کابین مهر غلبه کرد.

این رقابت‌ها از شنبه شب با برگزاری ۴ مسابقه از گروه های اول و دوم، وارد دور دوم مرحله گروهی خود می‌شود.

منبع : مهر

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com