کد خبر ۲۸۱۱۰ انتشار : ۱۴ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۲۰

دور دوم مرحله گروهی مسابقات فوتسال جام رمضان قم پایان یافت‌

دور دوم از مرحله گروهی مسابقات فوتسال جام رمضان قم با برگزاری ۱۶ مسابقه و به ثمر رسیدن ۹۲ گل خاتمه یافت.

به گزارش قم نا ، پرونده دور دوم از مرحله گروهی رقابت‌های فوتسال جام رمضان که یکی از معتبرترین مسابقات فوتسال غیررسمی کشور محسوب می‌شود شامگاه شنبه در سالن شهید حیدریان قم بسته شد.

این رقابت‌ها با شرکت 32 تیم در 8 گروه 4 تیمی برگزار می‌شود و تیم‌های شرکت‌کننده در این مسابقات دیدارهای دوم خود را برگزار کردند که این مسابقات با آمار 92 گل رد و بدل شده همراه بود و جمع گل های به ثمر رسیده این مسابقات به 182 گل رسید.

در این مسابقات از گروه یک، تیم امید ماهان تندیس با حساب 8 بر 2 برابر مجید رایانه پیروز شد و تیم فوتسال شهید جواد دل آذر با نتیجه 5 بر یک برابر حریف خود مغلوب شد تا تکلیف تیم های صعود کننده از این گروه مشخص شود.

در گروه دوم، تیم فوتسال دنا 4 بر صفر برابر عاشقان ثارالله به برتری رسید و دیدار تیم‌های مرصاد و شهدای جنت آباد در پایان 40 دقیقه تلاش دو تیم با برتری 7 بر 2 مرصاد همراه بود.

در گروه سوم، مسابقات دور دوم برنده نداشت تا اوضاع این گروه مبهم دنبال شود چنان که تیم فوتسال دنیای ورزش با نتیجه 2 بر 2 برابر تیم پارسا متوقف شد و دیدار تیم‌های شهید علی جعفری و آتلیه یافوت با تساوی یک بر یک خاتمه پیدا کرد.

تیم قدرتمند و لیگی آتلیه طهران در گروه چهارم با حساب 4 بر یک تیم امید خود را شکست داد و تیم مانور برابر پارسیان 8 بر یک به برتری رسید.

در گروه پنجم تیم فوتسال پردیس با حساب 7 بر 2 برابر تیم مسجد بلال شکست خورد و تیم دسته دومی هنرجو برابر تیم درمانگاه بقیه الله با نتیجه 3 بر 2 مغلوب شد.

در گروه ششم مسابقات فوتسال جام رمضان، مجمع جهانی دلسوختگان 5 بر 2 برابر جوانان دارالزهرا پیروز شد و مسابقه تیم‌های خادم الرضا و موتورسیکلت شیخ هادی با شکست 8 بر یک خادم الرضا همراه بود.

از گروه هفتم این مسابقات، تیم تجهیزات آشپزخانه ایران در یک بازی برتر 5 بر صفر اتحاد را برد و مسابقه تیم‌های تصفیه آب معصومی و بتن آگرین با پیروزی 3 بر صفر و صدرنشینی تیم تصفیه آب معصومی همراه بود.

در گروه هشتم نیز خادم الحسین با یک گل برابر تیم فوتسال کسا به پیروزی رسید و تیم هیئت عاشورا نیز در یک بازی جذاب 3 بر یک برابر تیم پاسارگاد کابین مهر شکست خورد.

این مسابقات با برگزاری مسابقات دور سوم و پایانی مرحله گروهی، بلافاصله وارد مرحله یک هشتم نهایی می‌شود در حالی که میزبانی این مسابقات را سالن شهید حیدریان قم بر عهده دارد.

منبع : تسنیم 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com