کد خبر ۲۸۲۰۸ انتشار : ۱۸ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۲۹
با پایان رقابت 32 تیم در مرحله مقدماتی صورت گرفت

آغاز مرحله حذفی مسابقات فوتسال قهرمانی جام رمضان در قم

مرحله حذفی یکی از معتبرترین رقابت‌های فوتسال جام رمضان کشور بعد از شب‌های پر فیض قدر با رقابت تیم‌های مدعی قهرمانی در قم آغاز می‌شود.

به گزارش قم نا ، همه‌ساله در ماه مبارک رمضان رقابت‌های مختلف ورزشی با عنوان جام رمضان در نقاط مختلف شهر مقدس قم برگزار می‌شود اما بی‌شک پرطرفدارترین رشته در بین تمام این رقابت‌ها مسابقات برگزار شده در رشته فوتسال است.

قم یکی از استان‌هایی است که از آن همواره مهد رشته فوتسال نام برده می‌شود و در مسابقات مختلف فوتسال کشور با توجه به بازیکنان توانمندی که دارد همواره جزء مدعیان کسب عنوان قهرمانی نیز بوده، از این رو رقابت‌های جام رمضان نیز در قم با شور و هیجان خاصی به انجام می‌رسد.

در حالی که قدیمی‌ترین رقابت‌های فوتسال جام رمضان در قم به مسابقات فوتسال یادواره شهدای منطقه آذر قم اختصاص یافته و بیش از 32 سال است که این جام برگزار می‌شود اما این جام امسال به دلایل نامعلوم برگزار نشد تا بازی‌های جام رمضان باشگاه‌ها رونق‌بخش مسابقات ورزشی ویژه ماه مبارک رمضان در قم باشد.

امسال با پیگیری‌های کمیته فوتسال هیئت فوتبال استان قم، رقابت‌های فوتسال جام رمضان در سالن 2 هزار نفری مجموعه ورزشی شهید جعفر حیدریان قم به انجام رسید و با مشخص شدن صعودکننده‌ها از مرحله گروهی، دیدارهای مرحله حذفی مسابقات با حضور 16 تیم در این سالن برگزار خواهد شد.

بر اساس برنامه‌ریزی مسئولان برگزاری مسابقات فوتسال جام رمضان قم، این دوره از رقابت‌ها امسال به همت کمیته فوتسال هیئت فوتبال استان قم با شرکت 32 تیم از شب پنجم ماه مبارک رمضان در حضور پرتعداد علاقمندان به فوتسال در قم آغاز شد.

تیم‌های شرکت‌کننده در این دوره از مسابقات بازی‌های خود را در هشت گروه چهار تیمی به شکل دوره‌ای در مرحله مقدماتی برگزار کردند و بعد از انجام بازی‌های زیبا و تماشایی در شب‌های مختلف ماه مبارک رمضان، از هر گروه دو تیم راهی مرحله حذفی شدند.

بر این اساس تیم‌های امید ماهان تندیس، مرصاد، آشپزخانه دنا، موتور سیکلت شیخ‌هادی (ب)، دنیای ورزش، موتور فروشی مانور، آتلیه‌طهران، شهید علی جعفری، درمانگاه بقیه‌الله، مجمع جهانی دلسوختگان، موتور سیکلت شیخ‌هادی (الف)، هنرجو، تصفیه آب معصومی، پاسارگاد کابین‌مهر، هیئت خادم الحسین (ع) و تجهیزات آشپزخانه ایران به مرحله حذفی راه یافتند.

بدین ترتیب مرحله حذفی رقابت‌های این دوره فوتسال جام رمضان فوتسال در شهر مقدس قم بعد از شب‌های قدر آغاز شده و با انجام هشت بازی پیگیری خواهد شد تا تکلیف هشت تیمی که برای راهیابی به مرحله سوم، مرحله حذفی را پشت سر می‌گذارند مشخص شود.

برنامه‌ بازی‌های مرحله حذفی جام رمضان فوتسال باشگاه‌های قم:

امید ماهان تندیس – مرصاد

آشپزخانه دنا – موتور سیکلت شیخ‌هادی (ب)

دنیای ورزش – موتور فروشی مانور

آتلیه طهران – شهید علی جعفری

درمانگاه بقیه‌الله – مجمع جهانی دلسوختگان

موتور سیکلت شیخ‌هادی (الف) – هنرجو

تصفیه آب معصومی – پاسارگاد کابین

هیئت خادم الحسین (ع) – تجهیزات آشپزخانه ایران

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com