کد خبر ۲۷۸۵۸ انتشار : ۷ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۳۱
جعفری:

مسابقات بوکس جام رمضان در قم برگزار می‌شود

رئیس هیئت بوکس استان قم با بیان این که عمده مشکلات رشته بوکس در قم مربوط به مسائل مالی است، از برگزاری مسابقات بوکس جام رمضان در قم خبر داد.

به گزارش قم نا ، محمد جعفری اظهار داشت: برگزاری مسابقات بوکس بین تمامی باشگاه‌های استان قم در ماه مبارک رمضان در دستور کار قرار گرفته است و این مسابقات روز پنجشنبه یازدهم تیرماه سال جاری به انجام خواهد رسید.

وی افزود: این دوره از مسابقات در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان برگزار خواهد شد که با تمهیداتی که به انجام رسیده به ورزشکارانی که موفق به کسب رتبه‌های برتر این دوره مسابقات شوند هدایایی به رسم یادبود اهدا می‌شود.

رئیس هیئت بوکس قم گفت: با مشخص شدن زمان و مکان برگزاری این دوره از مسابقات بوکس جام رمضان استان قم از سوی اعضای هیئت بوکس و با هماهنگی‌های به عمل آمده، خانه بوکس استان قم میزبان این دوره از مسابقات خواهد بود و مسابقات بعد از افطار و ساعت ۲۲ آغاز می‌شود.

جعفری بیان داشت: کادر اجرای هیئت بوکس استان قم همچنین تصمیم دارد از مربیان برتر و ورزشکاران مدال‌آور این هیئت ورزشی که در سال‌های ۹۳ و ۹۲ در مسابقات کشوری عملکردی موفق داشتند تجلیل و تقدیر به عمل آورد.

وی با اشاره به مشکلات توسعه بوکس در قم عنوان کرد: عمده مشکلات رشته بوکس در قم مربوط به مسائل مالی است به طوری که تیم‌های قمی برای حضور در مسابقات بوکس رده‌های سنی قهرمانی کشور فاقد حمایت مالی و اسپانسر هستند.

رئیس هیئت بوکس استان قم تصریح کرد: بخشی از هزینه‌های بوکس قم که قسمت عمده مخارج هیئت بوکس نیز هست از هزینه شخصی تأمین شده است و بدیهی است که اعتبارات دولتی نمی‌تواند پاسخگوی نیاز فعالیت‌های این رشته باشد.

جعفری افزود: حل مشکلات رشته بوکس در گرو آشنایی بیشتر مردم با این رشته است و از این طریق، اسپانسرها اقبال بیشتری به هزینه در این رشته ورزشی خواهند داشت.

منبع : مهر

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com