کد خبر ۲۶۹۹۱ انتشار : ۱۲ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۴۵
رئیس هیئت بوکس قم :

بوکسور قمی تیم ملی شانس حضور در المپیک را از دست داد

رئیس هیئت بوکس قم با بیان این که محمد مردی بوکسور قمی تیم ملی شانس حضور در المپیک را از دست داد گفت: ورزشکاران ملی‌پوش نیازمند حمایت مادی و معنوی مسئولان هستند.

به گزارش قم نا ، محمد جعفری اظهار داشت: مراسم تقدیر از ورزشکاران مدال‌آور بوکس قم در میادین کشوری روز 22 خرداد برگزار می‌شود و این قهرمانان در مراسمی در خانه بوکس استان قم مورد تجلیل قرار می‌گیرند.

وی افزود: تیم بوکس قم در لیگ منطقه‌ای کشور شرکت می‌کند، تیم بوکس قم در منطقه یک کشور حضور دارد و با استان‌های مرکزی کشور از جمله تهران، مرکزی، اصفهان و همدان رقابت می‌کند.

رئیس هیئت بوکس قم گفت: مسابقات لیگ منطقه‌ای بوکس کشور مرداد ماه برگزار می‌شود و نفرات برتر آن به مسابقات آسیایی قطر که مهرماه انجام می‌شود اعزام می‌شوند.

جعفری در مورد آخرین وضعیت محمد مردی در تیم ملی بوکس بیان کرد: محمد مردی بوکسور قمی که در اردوی تیم ملی حضور داشت و حتی می‌توانست در فهرست نفرات اعزامی به اینچئون قرار بگیرد به‌دلیل اعزام به خدمت سربازی شانس حضور در المپیک ریو را از دست داده است.

وی عنوان کرد: محمد مردی از نظر فنی بوکسور بسیار خوبی بود اما در حالی که می‌توانست راهی المپیک شود، حالا باید دوره خدمت سربازی را بگذراند در حالی که ورزشکاران ملی‌پوش ما در چنین شرایطی باید از مزایای ملی‌پوش بودن خود بهره‌مند شوند و از فضای قهرمانی فاصله نگیرند.

رئیس هیئت بوکس قم تصریح کرد: ورزش قهرمانی در کشور ما شبیه به نوعی پرورش گلخانه‌ای است و قهرمانان ما معمولاً در دوره ای به اوج می‌رسند و خیلی زود از دوران قهرمانی خود فاصله می‌گیرند زیرا برنامه حمایتی یا علمی برای حفظ قهرمانان وجود ندارد و ورزشکاران ملی‌پوش نیازمند حمایت مادی و معنوی مسئولان هستند.

منبع : تسنیم 

 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com