کد خبر ۲۵۱۹۹ انتشار : ۲۶ فروردین ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۱۷
دبیر هیئت بوکس قم :

نماینده بوکس قم بخت اصلی حضور در المپیک تابستانی ۲۰۱۶

دبیر هیئت بوکس قم گفت: محمد مردی به عنوان نماینده بوکس قم بخت اصلی حضور در المپیک تابستانی ۲۰۱۶ است و با توجه به شرایط سنی وی، از شانس بیشتری نسبت به رقبای خود برخوردار است.

به گزارش قم نا ، رضا کاظم‌پور اظهار داشت: خانه بوکس استان قم با تغییر مکان روبه‌  رو شده و از این پس به مجموعه ورزشی راحله منتقل شده است البته این تغییر، نظر اداره کل ورزش و جوانان قم بود و ما هم با این انتقال مشکلی نداشتیم.

وی افزود: تمرینات بوکسورهای جوان قم به صورت منظم در خانه بوکس استان قم در حال برگزاری است و تیم‌های بوکس استان خود را برای حضور در مسابقات نوجوانان و جوانان کشور آماده می‌کنند.

دبیر هیئت بوکس قم گفت: تقویم سالیانه بوکس قم در سال 94 آماده شده و برای تصویب نهایی به اداره کل ورزش و جوانان استان قم ارائه شده تا پس از انجام مراحل کار‌شناسی شکل اجرایی به خود بگیرد.

کاظم‌پور بیان کرد: محمد مردی به عنوان نماینده بوکس قم بخت اصلی حضور در المپیک تابستانی 2016 است و با توجه به شرایط سنی وی، از شانس بیشتری نسبت به رقبای خود برخوردار است.

وی عنوان کرد: مردی تا مراحل پایانی اردوی تیم ملی بوکس پیش از اعزام به بازی‌های آسیایی اینچئون از بخت بالایی برای حضور در این مسابقات برخوردار بود اما نظر فدراسیون بوکس و کمیته فنی این بود که یک بوکسور باتجربه به این مسابقات اعزام شود.

دبیر هیئت بوکس قم تصریح کرد: احسان خدایاری دیگر ملی پوش بوکس قم به شمار می‌رود که وی نیز بوکسوری جوان و آینده دار است اما به دلیل خدمت نظام وظیفه نتوانست در اردوی تیم ملی حاضر باشد و پس از پایان این دوره، بار دیگر به جمع ملی پوشان باز می‌گردد.

کاظم‌پور خاطرنشان کرد: سال گذشته، در مسابقات جوانان کشور نتایج بسیار خوبی کسب کردیم و می‌توان در آینده به کسب سهمیه‌های بیشتر در تیم‌های ملی پایه نیز امیدوار بود البته بوکس نیاز به سرمایه گذاری و نگاه مهربانانه تری دارد.

منبع : تسنیم 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com