کد خبر ۲۸۰۳۹ انتشار : ۱۱ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۰۳
رئیس هیئت بوکس استان قم خبر داد

رقابت بوکسورهای قم در مسابقات جام رمضان

رئیس هیئت بوکس استان قم از برگزاری رقابت‌های بوکس قهرمانی جام رمضان با حضور چهره‌های مطرح و ملی‌پوشان این رشته خبر داد.

به گزارش قم نا ، محمد جعفری  اظهار کرد: بعد از ماه مبارک رمضان رقابت‌های بوکس قهرمانی کشور در رده‌های سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان پیش‌روی بوکسورهای استان قم است، به همین دلیل از فرصت ماه مبارک رمضان برای برگزاری مسابقات استانی استفاده می‌کنیم.

وی ادامه داد: مسابقات بوکس جام رمضان هرساله با استقبال بسیار خوب و قابل توجه علاقمندان به این رشته مواجه است و جلسه نهایی برای مشخص کردن زمان برگزاری این رقابت‌ها با حضور اعضای کمیته‌های مختلف هیئت بوکس برگزار شد تا در این خصوص تصمیمات نهایی گرفته شود.

جعفری افزود: رقابت‌های بوکس جام رمضان در سه رده سنی جوانان و در بیش از 10 وزن برگزار می‌شود و قصد داریم در این مسابقات میزان آمادگی بوکسورهای استان را در اوزان مختلف به منظور شرکت در پیکارهای کشوری سال جاری مورد ارزیابی قرار بدهیم.

رئیس هیئت بوکس استان قم اضافه کرد: پیش‌بینی می‌کنیم که تمام بوکسورهای مطرح استان در رقابت‌های جام رمضان شرکت کنند، ضمن اینکه این رقابت‌ها در اوزان منهای 48، 52، 56، 60، 64، 71، 75، 80، 85، 90 و به اضافه 90 کیلوگرم برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: مسابقات مهمی را بعد از ماه مبارک رمضان پیش رو داریم به همین خاطر باید از میزان آمادگی بوکسورهای استان مطلع باشیم و بدانیم که در چه شرایطی قرار دارند و برای حضور در میادین مهم آینده قهرمانی کشور چه امکاناتی باید فراهم شود.

جعفری تصریح کرد: هدف مجموعه هیئت بوکس این است که این رشته ورزشی بیش از گذشته در بین نوجوانان و جوانان علاقمند به ورزش گسترش یابد و برای این منظور از تمام‌ مربیان استان برای شناسایی استعدادهای بوکس استان استقبال می‌کنیم.

این مسئول مطرح کرد: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده در هیئت بوکس، رقابت‌های بوکس جام رمضان را بعد از افطار امشب برگزار می‌کنیم، ضمن اینکه مکان برگزاری این رقابت‌ها خانه بوکس مجموعه ورزشی راحله خواهد بود که از امکانات و شرایط خوبی برای انجام این پیکارهای مهم برخوردار است.

رئیس هیئت بوکس استان قم به تلاش هیئت بوکس برای توسعه اهداف آموزشی اشاره کرد و متذکر شد: در قم استعدادهای بسیاری در رشته بوکس وجود دارد، اما اعتقاد بر این است که این استعدادها باید زیر نظر نیروهای زبده و کاردان آموز‌ه‌های این رشته را فرا بگیرند.

وی خاطرنشان کرد: در چند سال اخیر مربیان مطرح بوکس کشور با حضور در قم هم مربیان و هم تعدادی از بوکسورهای خوب و توانمند استان را آموزش داده‌اند و البته مربیان ما به دوره‌های مختلف آموزشی اعزام شده‌اند، اتفاقی که در واقع یکی از مهمترین اقدامات هیئت در راستای توسعه و تحول بوکس قم به شمار می‌رود.

جعفری در پایان اظهار کرد: مسابقات بوکس جام رمضان باشگاه‌های استان قم در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان برگزار خواهد شد و با تمهیداتی که پیش بینی شده به ورزشکارانی که موفق به کسب رتبه‌های برتر این دوره شوند هدایایی به رسم یادبود اهداء خواهد شد.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com