کد خبر ۲۷۹۳۱ انتشار : ۹ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۲۸
رئیس هیئت هاکی استان قم:

هاکی‌بازان قم صاحب‌خانه شدند

رئیس هیئت هاکی استان قم گفت: هاکی قم در مسیر رشد و پیشرفت و تلاش برای کسب موفقیت از مسابقات قهرمانی کشور صاحب‌خانه شد.

به گزارش قم نا ، مسعود رضائیان اظهار کرد: از زمان آغاز به کار فعالیت رشته ورزشی هاکی در استان قم، در خدمت این رشته ورزشی و ورزشکاران آن هستم و در مسئولیت‌های مختلف سعی کرده‌ام به هاکی قم خدمت گرفته و برای رشد و پیشرفت آن تلاش کنم.

وی ادامه داد: از زمانی که مجمع انتخابات هیئت هاکی استان قم در سال 1393 به عنوان رئیس این هیئت ورزشی به من اعتماد کرد تمام تلاش خود را در کنار دیگر همکاران این هیئت ورزشی برای تحول در هاکی قم به کار گرفته‌ایم و ان‌شاءالله به زودی در سطح کشور موفقیت‌های خوبی کسب خواهیم کرد.

رئیس هیئت هاکی استان قم اظهار کرد: هاکی رشته‌ای است که هنوز برای شناخته شدن در بین مردم و شهروندان جای کار بیشتری دارد، به همین خاطر ابتدا به این فکر افتادیم که از یک مکان تخصصی برای اجرای برنامه‌های مختلف این رشته ورزشی برخوردار شویم.

وی عنوان کرد: جا دارد از حمایت‌های اداره کل ورزش و جوانان استان قم به واسطه پشتیبانی از این رشته ورزشی تقدیر ویژه داشته باشم زیرا این مهم سبب شد تا هاکی قم و هاکی‌بازان قم از یک فضای ورزشی بسیار خوب و مناسب برای فعالیت در این رشته بهره‌مند شوند.

رضائیان که سابقه مربیگری در تیم‌های هاکی استان قم را نیز در کارنامه دارد، اضافه کرد: به همین منظور خانه هاکی استان قم در مراسمی با حضور مسئولان اداره کل ورزش و جوانان قم افتتاح شد و در اختیار هیئت هاکی استان و هاکی‌بازان قم قرار گرفت.

وی عنوان کرد: خانه هاکی قم در سالن چند منظوره ورزشی حضرت ابوالفضل (ع) قرار گرفته است و از این به بعد کارهای آموزشی بیشتری را ویژه علاقمندان به این رشته در هر دو بخش آقایان و بانوان تمام رده‌های سنی برگزار و اجرا خواهیم کرد.

رئیس هیئت هاکی استان قم ابراز کرد: ما سعی داریم تمام فعالیت‌های هیئت هاکی و مدارس هاکی استان قم را در هر دو بخش دختران و پسران در خانه هاکی اجرا کنیم و با توجه به امکانات و کیفیت خوبی که این سالن دارد از تمام علاقمندان به هاکی برای حضور در برنامه‌های آموزشی این رشته دعوت می‌کنیم.

وی یادآور شد: هم اکنون در اوقات فراغت فصل تابستان به سر می‌بریم و مطمئنا یکی از دغدغه‌های خانواده‌ها و عموم شهروندان قمی این است که فرزندان آنها با چه کیفیتی از این اوقات استفاده کنند که ما از آنها برای ثبت نام و فعالیت فرزندانشان در برنامه‌های آموزشی هاکی دعوت می‌کنیم.

رضائیان در ادامه از تلاش هیئت هاکی استان قم برای تشکیل تیمی به منظور حضور در مسابقات باشگاهی کشور خبر داد و تصریح کرد: هدف ما حضور هاکی‌بازان قم در لیگ دسته اول هاکی ایران است و با توجه به برخورداری از خانه هاکی از این به بعد موضوع حضور در لیگ را جدی‌تر پیگیری می‌کنیم.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com