کد خبر ۲۵۱۵۴ انتشار : ۲۵ فروردین ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۰۷
با حضور رئیس فدراسیون هاکی/

مجمع سالانه فدراسیون هاکی در قم برگزار شد

مجمع سالانه فدراسیون هاکی با حضور رئیس این فدراسیون با هدف بررسی وضعیت توسعه هاکی در قم برگزار شد.

به گزارش قم نا ، مجمع سالانه فدراسیون هاکی امروز با حضور بهرام شفیع رئیس فدراسیون هاکی و حسن عابدی مدیر کل ورزش و جوانان قم برگزار شد.

در این نشست که با حضور مسعود رضائیان رئیس هیئت هاکی استان قم و سایر اعضای این هیئت در سالن کنفرانس اداره کل ورزش و جوانان قم برگزار شد، حاضران در این نشست به بررسی وضعیت رشد و چالش‌های پیش روی توسعه رشته هاکی در قم پرداختند.

مسعود رضاییان رئیس هیئت هاکی استان قم در این جلسه با ارائه گزارشی درباره وضعیت هاکی استان قم و بیلان مالی این هیئت ورزشی خواستار توجه ویژه فدراسیون هاکی و اداره کل ورزش و جوانان قم به علاقمندان به هاکی در قم شد.

حسن عابدی مدیرکل ورزش و جوانان استان قم نیز در سخنانی اعلام کرد که این اداره‌کل از توسعه هاکی در شهرهای تابعه پشتیبانی می‌کند و این اداره‌کل آماده است معادل کمک فدراسیون هاکی به هیئت هاکی استان قم، به این هیئت مساعدت کند.

مدیرکل ورزش و جوانان قم با انتقاد از آمار پائین ورزشکاران سازمان یافته هاکی قم در سال 93، فعال‌شدن کمیته همگانی در هیئت‌های ورزشی را مورد تاکید قرار داد.

رئیس فدراسیون هاکی نیز با ارائه توضیحاتی درباره وضعیت هاکی در کشور، از دریافت 98 درصد از بودجه پیشنهادی فدراسیون هاکی به وزارت ورزش خبر داد.

بهرام شفیع با بیان اینکه هاکی ایران سال گذشته برای نخستین بار در بازی‌های آسیایی حاضر شد گفت: 6 استان کشور از زمین چمن هاکی بهره‌مند شده‌اند.

منبع : تسنیم 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com