کد خبر ۲۵۵۲۳ انتشار : ۲ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۱۰
رضائیان:

هاکی بازان قم برای نخستین بار در لیگ دسته اول کشور شرکت می‌کنند

رئیس هیئت هاکی استان قم از نخستین حضور هاکی بازان قم در لیگ دسته اول کشور خبر داد و گفت: حضور در لیگ دسته اول مستلزم بودجه حداقل ۴۰۰ میلیون ریالی است.

به گزارش قم نا ، مسعود رضاییان اظهار داشت: ورزش هاکی در قم رشته‌ای رو به رشد است که هنوز به طور کامل در میان قشر جوان شناخته نشده و علت این ناشناخته ماندن، کمبود فضای تمرینی هاکی در سطح قم است.

وی افزود: در نظر داریم امسال برای نخستین بار در لیگ دسته اول هاکی مردان کشور شرکت کنیم در حالی که قرار است این مسابقات شهریورماه برگزار شود و تمرینات بدنسازی تیم هاکی قم برای شرکت در این رقابت‌ها آغاز شده است.

رئیس هیئت هاکی قم گفت: حضور در لیگ دسته اول مستلزم بودجه حداقل ۴۰۰ میلیون ریالی است که در تلاش هستیم بخشی از این بودجه را از اعتبارات هیئت هاکی و بخشی را از بخش خصوصی جذب کنیم و امیدواریم از سوی مسئولان نیز مورد حمایت کافی قرار بگیریم.

رضائیان درباره توسعه هاکی در آموزش و پرورش بیان داشت: با توجه به اینکه انجمن هاکی در آموزش و پرورش تعرف نشده نمی‌توانیم به صورت جدی و همه جانبه برنامه‌هایی برای توسعه هاکی در مدارس داشته باشیم اما کلاس و مسابقات ورزشی هاکی در تعدادی از مدارس به ویژه مدارس شاهد استان قم انجام شده و مورد استقبال دانش آموزان قرار گرفته است.

وی عنوان کرد: آمار ورزشکاران سازمان یافته هاکی در قم در حد مطلوب نیست و امیدواریم با برنامه‌های توسعه رده‌های سنی پایه با همکاری اداره کل ورزش و جوانان بتوانیم به سطح مطلوب رسیده و از مرز هدف گذاری شده عبور کنیم.

رئیس هیئت هاکی استان قم تصریح کرد: امسال تیم هاکی بانوان قم نیز به مسابقات منطقه ۲ کشور اعزام می‌شود و این مسابقات نیز شهریور ماه برگزار می‌شود.

منبع : مهر

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com