کد خبر ۲۹۱۹۵ انتشار : ۱۷ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۴۶
رئیس هیئت هاکی قم:

نخستین پژوهش مستند هاکی روی چمن کشور در قم انجام شد

رئیس هیئت هاکی استان قم با بیان این که تیم هاکی قم از اواخر شهریور وارد لیگ برتر مردان می‌شود، گفت: نخستین پژوهش مستند هاکی روی چمن کشور توسط متخصصان علمی این رشته در قم انجام شد.

به گزارش قم نا ، مسعود رضاییان اظهار داشت: هیئت هاکی قم در یک سال اخیر در بعد علمی و آموزشی فعالیت‌های قابل توجهی داشته است و بر همین اساس یک طرح پژوهشی قابل استناد برای نخستین بار در قم انجام شده است.

وی افزود: نخستین پژوهش مستند هاکی روی چمن کشور توسط متخصصان علمی این رشته در قم انجام شد و در اختیار فدراسیون هاکی کشورمان برای استفاده در هیئت‌های استانی سراسرکشور قرار گرفت.

رئیس هیئت هاکی استان قم گفت: این پژوهش مستند در مدت حدود ۱۸ ماه توسط علی بختیاری از مربیان جوان هاکی قم و همکاران وی شامل خسرو ابراهیم، حبیب آقایی و ابوالفضل یوسفی انجام شده و در مجله مطالعات کاربردی علوم زیستی منشر شده است.

رضاییان در بخش دیگری از سخنان خود به وضعیت تیم هاکی قم در لیگ برتر اشاره کرد و بیان داشت: تیم هاکی قم در حال حاضر تمرینات خود را در خانه هاکی استان قم پیگیری می‌کند تا برای نخستین حضور در لیگ برتر کشور آماده شود.

وی عنوان کرد: تمرینات بدنسازی این تیم به طور جدی از حدود یک ماه قبل آغاز شده است و پیش بینی می‌کنیم نماینده هاکی قم تا اواخر شهریور که لیگ برتر آغاز می‌شود به آمادگی کامل و ایده آل برسد.

رئیس هیئت هاکی استان قم تصریح کرد: دغدغه‌هایی در مورد موضوع حمایت مالی بخش خصوصی از این تیم وجود دارد که در حال مذاکره و رایزنی هستیم و امیدواریم به زودی این مشکلات حل شود تا تیم مشکلی در پیش نداشته باشد.

منبع : مهر

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com