کد خبر ۲۷۹۷۹ انتشار : ۱۰ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۴۹

کنگره استانی حزب اراده ملت ایران در قم برگزار شد

کنگره استانی حزب اراده ملت ایران سه شنبه شب با حضور فعالان سیاسی استان قم، جمعی از مدیران و شخصیت های دینی و سیاسی درقم برگزار شد.

به گزارش قم نا ، دبیر کل حزب اراده ملت ایران شعبه قم دراین مراسم گفت: دغدغه اصلی این حزب احساس وظیفه نسبت به نظام، جمهوریت و اسلامیت و حفظ حقوق و کرامت انسانی مردم است و در حوزه اندیشه نیز در جبهه اصلاح طلبان تعریف خواهیم شد.

عطاء الله قاسمی افزود: اتحاد و انسجام اصلاح طلبان از ایده ها و اهداف اصلی حزب اراده ملت ایران است و بر این باوریم که با رقابت سالم و سازنده هم می توان سرنوشت کشوررا در مسیر صحیح هدایت و هم بحران ها را نیز دفع کرد.

وی یادآورشد: ما بر این باوریم که اقتدار یک نظام دیگر در قدرت نظامی و ارتش و ... نیست بلکه اقتدار یک نظام به میزان مشروعیت و محبوبیت مسوولان هر کشور در نزد مردم بازمی گردد، هر اندازه مردم در تعیین سرنوشت کشور خود را شریک و صاحب رای بدانند پایه های نظام نیز مستحکم تر خواهد شد.

قاسمی ادامه داد: حزب اراده ملت ایران، انتخابات را تجلی اراده ملی می داند و امیدوار است با همت اصلاح طلبان و اعتدال گرایان مجلسی در شان ملت و همسو با آرای ملت در انتخابات ریاست جمهوری 92، تشکیل شود.

در این مراسم همچنین بیانیه ای در چهار قرائت شده است که در آن از آحاد ملت ایران برای شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کرده است.

همچنین در این بیانیه از اقدامات دولت تدبیر و امید در سیاست خارجی، تعامل با سایر قوا، ایجاد فضای آرامش در کشور تقدیر شده است.

در قسمت دیگری ازاین بیانیه آمده است: رهبر معظم انقلاب اسلامی در آستانه انتخابات ریاست جمهوری یازدهم از کسانی که حتی دل صافی با نظام ندارند خواستند در انتخابات شرکت کنند و انتظار ما از نهادهای نظارتی این است که زمینه را برای حضور همه سلیقه ها در انتخابات آینده فراهم کنند.

دربخش دیگری ازاین بیانیه آمده است:اصلاح طلبان و اعتدال گرایان در استان قم بیش از 200 هزار رای در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم به رییس جمهوری دادند و انتظار است بیش از پیش در سطوح مدیریتی استان حضور پیدا کنند.

در این کنگره شخصیت هایی از جمله حجج اسلام والمسلمین سید حسین موسوی تبریزی، سید ابوالفضل موسویان و غلامحسین نادی از اعضای مجمع مدرسین و محققین حوزه علمیه قم، علی بنایی معاون سابق سیاسی استانداری قم، حسین ذاکری عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی، رضا سیار فرماندار قم، برخی مدیران کل استان ، اعضای شورای مشورتی اصلاح طلبان و تعدادی از اعضای شورای اسلامی شهر قنوات و دستجرد حضور داشتند.

در این کنگره همچنین هیات رییسه اعضای شورای مرکزی حزب اراده ملی شعبه استان قم شامل 9 نفر عضو اصلی، سه نفر عضو علی البدل و دو بازرس توسط اعضا انتخاب شدند.

منبع : ایرنا 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com