کد خبر ۲۸۰۹۵ انتشار : ۱۳ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۲۰
نماینده مردم قم در مجلس:

مدیران با هدایت رفتار کارمندان در هزینه‌ها صرفه‌جویی کند

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: مدیران ادارات و نهادها نقش مهمی در هدایت رفتار کارمندان دارند به همین علت می‌توانند با ترویج الگوی مناسب مصرف در صرفه‌جویی هزینه‌ها موثر باشند.

به گزارش قم نا ، احمد امیرآبادی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای برنامه‌ریزی استان قم که در تالار امام جواد(ع) استانداری قم برگزار شد، با بیان اینکه میان تخصیص بودجه دستگاه‌های اجرایی اختلافات بسیاری وجود دارد تصریح کرد:‌ منشاء اصلی این اختلافات باید مشخص شود.

وی با اشاره به اینکه بدهی دستگاه‌ها برای منابع آب، برق و گاز در استان‌های مربوطه هزینه می‌شود مطرح کرد: این موضوع اشتیاق دستگاه‌های اجرایی را برای پرداخت بدهی‌ها افزایش می‌دهد.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه میزان تخصیص اعتبارات سایر دستگاه‌ها باید با توجه به ابعاد مختلف مورد بررسی قرار گیرد ادامه داد: مدیران ادارات و نهادها نقش مهمی در هدایت رفتار کارمندان دارند به همین علت می‌توانند با ترویج الگوی مناسب مصرف در صرفه‌جویی هزینه‌ها موثر باشند.

وی خاطرنشان کرد: کارمندان باید بدانند که با کاهش هزینه‌ها بودجه تخصیص سایر برای آن دستگاه افزایش پیدا می‌کند و این امر انگیزه بسیاری برای کارمندان به دنبال خواهد داشت.

امیرآبادی به برخی از مصوبات مجلس شورای اسلامی در راستای تخصیص بودجه سایر دستگاه‌های اجرایی اشاره کرد و گفت: برای اینکه دستگاه‌های اجرایی عملکرد مطلوب‌تر و هزینه‌های کمتری داشته باشند باید نسبت به تخصیص بودجه سایر آن‌ها به ملاک‌ها و شاخص‌های مشخصی توجه داشته باشیم.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com