کد خبر ۲۸۲۱۴ انتشار : ۱۸ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۵۳
در دیدار با سرپرست استانداری قم مطرح شد

انتقاد آیت‌الله نوری‌همدانی از عدم پاسخگویی به مردم در برخی ادارات

آیت الله نوری همدانی گفت: گاهی به بهانه جلسات و یا کمیسیون‌ها در برخی ادارات ارباب رجوع پاسخ مناسبی نمی‌گیرد در حالی که این جلسات باید در ساعات غیر اداری برگزار شود و در ساعات کاری به امور مردم رسیدگی شود.

به گزارش قم نا ، آیت الله نوری همدانی ظهر امروز در دیدار با سرپرست استانداری قم، با اشاره به اینکه در زمامن ظهور حضرت مهدی (عج) جهان را فتنه فرا می‌گیرد اظهارداشت: اکنون این وعده در جهان در حال تحقق است و فتنه در جهان در حال گسترش است و این روند ادامه می‌یابد.

استاد برجسته حوزه علمیه با اشاره به اینکه در آخر الزمان صف بندی‌های حق و باطل مشخص می‌شود افزود: دشمنان و علاقه مندان اسلام در این دوران شناخته  می‌شوند و همزمان با ظهور از شدت این موضوع کم می‌شود.

مرجع تقلید شیعیان با بیان اینکه افتخاری از سوی خداوند برای ما ایجاد شده است که توانسته‌ایم در جهه حق قیام کنیم خاطرنشان کرد: قم دارای جایگاه خاصی در استان‌های کشور است و خواستگاه انقلاب اسلامی است که موضوع مهمی است.

وی با بیان اینکه فرهنگ اصیل دینی سبب شکل گیری انقلاب از قم شد گفت: امام خمینی (ره) در حوزه‌های قم درس خوانده است و دشمنان بسیار علاقه مندند بدانند در قم چه می‌گذرد.

آیت الله نوری همدانی با اشاره به اینکه مسئولان در سرپرستی استانداری قم نباید فکر کنند که مسئولیت مقطعی دارند بیان کرد: حوزه علمیه قم و حرم مطهر حضرت معصومه (س) به شهر قم مرکزیت خاصی داده است که باید در مدیریت شهری مورد توجه قرار گیرد.

مرجع تقلید شیعیان با بیان اینکه استانداران باید شرایطی را در محل خدمت خود فراهم کنند که بتوانند بیشترین زمان و خدمات را برای استان داشته باشند افزود: بنا به فرموده امام خمینی (ره) باید قدر مردم را دانست و برای آن‌ها کار کرد و این موضوع باید خط مشی همه مسئولان باشد.

استاد برجسته حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی به دست مردم محروم، مستضعفان و خانواده شهدا رقم خورده است تصریح کرد: پس از فتنه 88 در سفرهایی که به استان‌های دیگر داشتم تصاویر شهدا را در سطح شهر می‌دیدم اما در قم اینگونه نبود و مسئولان باید این رویه را اصلاح کنند.

وی با اشاره به اینکه مطالعه وصیت نامه شهدا باید در برنامه مردم باشد گفت: وصیت نامه شهدا نشان دهنده فرهنگ ایثار و اهل بیت (ع) است و در 99 درصد از وصیت نامه‌ها به دفاع از ولایت فقیه پرداخته شده است.

آیت‌الله نوری‌همدانی با بیان اینکه مسئولان در استان قم باید تلاش چشمگیری داشته باشند افزود: مراکز اداری باید در بهترین حالت در اختیار مردم باشد و به حل مشکلات مردم پرداخته شود.

مرجع تقلید شیعیان با انتقاد از وضعیت پاسخگویی به مردم در برخی ادارات تصریح کرد: گاهی به بهانه جلسات و یا کمیسیون‌ها در برخی ادارات ارباب رجوع پاسخ مناسبی نمی‌گیرد در حالی که این جلسات باید در ساعات غیر اداری برگزار شود و در ساعات کاری به امور مردم رسیدگی شود.

منبع : تسنیم 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com