کد خبر ۲۸۳۰۱ انتشار : ۲۱ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۲۰
نایب رئیس هیئت پینگ پنگ استان قم خبر داد

اعزام برترین بانوان پینگ پنگ‌باز قم به رقابت‌های قهرمانی کشور

نایب رئیس هیئت پینگ پنگ استان قم از اعزام نفرات برتر رقابت‌های پینگ پنگ قهرمانی جام رمضان بانوان قم به پیکارهای قهرمانی کشور خبر داد.

به گزارش قم نا ، آزاده مهدوی  اظهار کرد: هیئت پینگ پنگ استان قم برای برگزاری مطلوب پیکارهای پینگ‌پنگ قهرمانی جام رمضان ویژه بانوان، سه زمان مختلف را برای مسابقات تمام رده‌های سنی در نظر گرفت و این پیکارها با کیفیت مطلوب به انجام رسید.‌

وی ادامه داد: پیکارهای پینگ‌‌پنگ قهرمانی استان قم با عنوان جام رمضان با حضور برترین‌های این رشته در سه رده سنی برگزار شد و طی آن پینگ‌‌پنگ‌بازان شرکت کننده در بخش انفرادی با یکدیگر به رقابت پرداختند تا نفرات اول تا سوم معرفی شوند.

نایب رئیس هیئت پینگ پنگ استان قم ادامه داد: پیکارهای جام رمضان در قم از جذابیت بالایی برخوردار بود زیرا بهترین زمان برای حضور برترین‌های پینگ‌پنگ قم در این مسابقات بود و با برنامه‌ریزی صورت گرفته در هیئت، شرکت کنندگان رده‌های سنی بزرگسالان، نوجوانان و خردسالان برای کسب مقام‌های برتر با یکدیگر مسابقه دادند.

وی خاطرنشان کرد: به همین منظور هیئت پینگ‌پنگ قم از تمام پینگ‌پنگ‌بازان رده‌های سنی مختلف برای شرکت در مسابقات پینگ‌پنگ جام رمضان دعوت به عمل آورده بود و هیچگونه محدودیتی برای حضور پینگ‌پنگ‌بازان هر رده در نظر گرفته نشد.

مهدوی یادآور شد: به این ‌ترتیب ابتدا رقابت‌‌های پینگ‌پنگ رده سنی خردسالان جام رمضان با شرکت علاقمندان به این رشته برگزار شد و با توجه به اینکه مسابقات قهرمانی کشور در این رده‌های سنی را در پیش داریم نگاهی دقیق به عملکرد نفرات شرکت کننده صورت گرفت.

نایب رئیس هیئت پینگ‌پنگ استان قم افزود: رقابت‌های پینگ‌پنگ جام رمضان قهرمانی استان قم در شب‌های ماه مبارک رمضان در تنها سالن اختصاصی پینگ‌پنگ قم یعنی سالن پینگ‌پنگ شهید محمدی مجموعه ورزشی تختی قم برگزار شد و تماشاگران زیادی نیز از رقابت‌های برگزار شده دیدن کردند.

وی اضافه کرد: با توجه به برنامه ریزی صورت گرفته برای برگزاری مطلوب مسابقات پینگ‌پنگ جام رمضان رده‌های سنی آزاد قهرمانی استان قم، پینگ‌پنگ‌بازان شرکت‌‌کننده در رده سنی نوجوانان این دوره از پیکارها نیز بعد از معرفی نفرات اول تا سوم رده سنی خردسالان با یکدیگر به رقابت پرداختند.

مهدوی یادآور شد: برای برگزاری رقابت‌های پینگ پنگ رده سنی بزرگسالان جام رمضان بانوان قم نیز برنامه‌ریزی شد و این مسابقات را هم به شکل مطلوب در سالن شهید محمدی مجموعه ورزشی تختی قم برگزار کردیم و در پایان از تمام نفرات برتر همه رده‌های سنی تجلیل شد.

وی اظهار کرد: برترین‌های رده سنی نوجوانان مسابقات تنیس روی‌میز جام رمضان قهرمانی استان قم قرار است طبق برنامه‌ریزی فدراسیون تنیس روی‌میز کشورمان به رقابت‌های پینگ پنگ قهرمانی نوجوانان کشور اعزام شوند، مسابقاتی که با حضور چهره‌های شاخص تمام استان‌ها از روز نهم مرداد ماه به میزبانی هیئت پینگ پنگ استان همدان به انجام می‌رسد.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com