کد خبر ۲۹۲۵۷ انتشار : ۱۹ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۵۲
رئیس هیئت پینگ پنگ استان قم:

پینگ پنگ بازان قم نایب قهرمان مسابقات دانش‌آموزی کشور شدند

رئیس هیئت پینگ پنگ استان قم از موفقیت پینگ پنگ بازان قمی در کسب مقام دوم و عنوان نایب قهرمانی پیکارهای مقطع ابتدایی المپیاد دانش‌آموزان قهرمانی کشور خبر داد.

به گزارش قم نا ، محمد عموئیان اظهار کرد: رقابت‌های پینگ پنگ قهرمانی آموزشگاه‌های پسر سراسر کشور از سطح فنی و همچنین کیفیت بالایی برخوردار بود و در ‌‌نهایت با درخشش تیم اعزامی مقطع متوسطه، قم در کسب مقام نایب قهرمانی همراه شد.

وی تصریح کرد: کسب این عنوان در حضور استان‌هایی که در پینگ پنگ جایگاه خوبی در سطح کشور دارند واقعا کار سختی بود اما استمرار روند رو به رشد پینگ پنگ قم و همچنین همت و تلاشی که کادر فنی و بازیکنان تیم متوسطه دانش‌آموزی قم داشت این موفقیت را رقم زد.

رئیس هیئت پینگ پنگ استان قم بیان کرد: از روز نخست بازی‌ها شاهد انگیزه و اشتیاق بالای نمایندگان قم در جدال با حریفان بودیم و خوشبختانه این رقابت‌ها پایان خوبی برای تیم مقطع متوسطه دانش‌آموزی قم داشت و یک مدال ارزشمند برای تیم آموزشگاه‌های قم به دست آمد و به عنوان نایب قهرمان کشور در این دوره صاحب مدال نقره شدیم.

عموئیان با اشاره به رقابت چهار نفر از پسران مستعد پینگ پنگ قم با حریفان حاضر در مسابقات سال 1394 قهرمانی آموزشگاه‌های کشور، اضافه کرد: تیم پینگ پنگ دانش‌آموزان قم در مسابقات آموزشگاه‌های پسر کشور با حریفان خود رقابتی نزدیک و تنگاتنگ داشت و در نهایت مزد تلاش خود را برای کسب مقام نایب قهرمانی گرفت.

وی تصریح کرد: ‌براساس برنامه‌ریزی انجام شده از سوی مسئولین برگزاری این رقابت‌ها، استان خراسان رضوی و شهر مقدس مشهد میزبانی رقابت پینگ پنگ بازان شرکت کننده در مسابقات قهرمانی دانش‌آموزان کشور را بر عهده داشت و در نهایت تیم‌های قم و تهران به دیدار نهایی رسیدند.

وی ادامه داد: پسران مستعد و آینده‌دار پینگ پنگ قم نیز در بخش تیمی به رقابت‌ با حریفان خود از دیگر آموزشگاه‌های کشور پرداختند و در مسیر راهیابی به دیدار نهایی با تیم‌های مدعی و مطرحی همچون البرز، کرمان، خوزستان، گیلان و تهران برخورد کردند و با دست پر به قم بازگشتند.

رئیس هیئت پینگ پنگ استان قم با بیان اینکه استعدادهای پینگ پنگ از سراسر کشور رقابت نزدیک و جذابی برای کسب مدال داشتند، یاد آور شد: پسران پینگ پنگ بازان قم با توجه به آمادگی جسمانی و انگیزه بالایی که داشتند، شانس کسب مدال محسوب می‌شدند و چنانچه کمی خوش‌شانس بودند حتی این توانایی را داشتند که تیم تهران را نیز در دیدار نهایی مغلوب کرده و قهرمان شوند.

وی یادآور شد: مسابقات قهرمانی دانش‌آموزان پسر کشور در حال برگزاری است و شرکت کنندگان در این دوره از رقابت‌ها در دو بخش متوسطه و ابتدایی با یکدیگر رقابت می‌کنند و بازی‌ها تا پایان مردادماه با معرفی برترین‌های رشته‌های مختلف به پایان می‌رسد.

عموئیان خاطرنشان کرد: تیم پینگ پنگ مقطع متوسطه دانش‌آموزی استان قم در این دوره از رقابت‌ها با ترکیب محمدمهدی اسدی، سیدمحمدامین منتظری، امیرعلی هاشم‌زاده، سید حسین سیدعربی و صالح رحیمی به مربیگری محمد مصباحی و سرپرستی مجید خلیلی به میدان رفت.

وی افزود: تیم مقطع متوسطه قم ابتدا کرمان و البرز را با نتایج مشابه سه بر صفر مغلوب کرد و در ادامه برابر خوزستان با حساب سه بر یک به برتری رسید، سپس با غلبه سه بر دو بر تیم گیلان راهی دیدار نهایی شد و به عنوان صدرنشین این گروه به تیم البرز برخورد کرد در حالی که البرز مدافع عنوان قهرمانی دوره قبل بود.

رئیس هیئت پینگ پنگ استان قم بیان کرد: سرانجام با برگزاری دیدار نهایی این دوره از مسابقات، مقام نخست و عنوان قهرمانی به تیم پسران مقطع متوسطه استان تهران اختصاص یافت، تیم قم نایب قهرمان شد و تیم‌های گیلان و اصفهان مشترکا سوم شدند، ضمن اینکه نکته قابل توجه این است که قم برای نخستین‌بار در هر دو مقطع یعنی ابتدایی و متوسطه روی سکو رفت.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com