کد خبر ۳۵۳۵۳ انتشار : ۱۳ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۱۶

منتظری نماینده قم در لیگ برتر پینگ پینگ کشور شد

پینگ‌پنگ‌باز قم در تلاش برای کسب مقام قهرمانی رقابت‌های تنیس روی‌میز دسته برتر نوجوانان کشور با حریفان خود به رقابت می‌پردازد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم نا)، در روزهای منتهی به پایان سال 1394 یکی از مهمترین رقابت‌های کشوری تنیس روی‌میز از امروز ویژه پینگ‌پنگ‌بازان رده‌ سنی نوجوانان و در قالب لیگ برتر پسران کشور به میزبانی تهران برگزار می‌شود.

در این دوره از رقابت‌ها چهره‌های مطرح استان‌های مختلف کشور حضور دارند و به دلیل اهمیتی که این مسابقات دارد، برای نخستین‌بار توسط فدراسیون تنیس روی‌میز، قرعه کشی پیکارهای لیگ دسته برتر نوجوانان پسران ایران زودتر برگزار شد.

با برنامه‌ریزی کمیته مسابقات فدراسیون تنیس روی‌میز، جلسه قرعه‌کشی مسابقات لیگ دسته برتر پینگ پنگ نوجوانان کشور با حضور اعضاء این کمیته برگزار شد و این اقدام برای نخستین‌بار رخ داد تا تیم‌ها و نفرات شرکت کننده در این دوره حریفان خود را زودتر از شروع رقابت‌ها بشناسند.

در جلسه قرعه‌کشی این مسابقات سرپرست کمیته مسابقات فدراسیون تنیس روی‌میز، مسئول بخش داوری، مسئول بخش مسابقات قهرمانی و رده‌بندی کشور و رئیس سازمان لیگ نیز حضور داشتند و برای برگزاری مطلوب این رقابت‌ها برنامه‌ریزی شد.

پسران پینگ‌پنگ باز استان‌های مختلف کشور در حالی رقابت خود را برای کسب مقام از مسابقات لیگ دسته برتر تنیس روی‌میز نوجوانان پسر کشور از امروز آغاز می‌کنند که این رقابت‌ها به مدت دو روز در آکادمی پینگ پنگ مجموعه ورزشی انقلاب تهران به انجام می‌رسد.

هیئت پینگ پنگ استان قم بعد از حضور موفق یک نماینده از قم در مسابقات طرح امید تنیس روی‌میز کشور که با مقام نایب قهرمانی سیدمحمدمعین منتظری همراه بود، برای حضور در مسابقات دسته برتر نوجوانان کشور در تهران برادر این ورزشکار یعنی سیدمحمدامین منتظری را اعزام کرد.

این در حالی است که برادر دیگر خانواده منتظری‌ها یعنی سیدمحمدامین منتظری در هفته جاری موفق به کسب مقام دوم و عنوان نایب‌قهرمانی رقابت‌های انتخابی درون اردویی تیم ملی شد تا برای حضور در مسابقات برون‌مرزی این رشته انتخاب شود.

بر اساس برنامه‌ریزی فدراسیون تنیس روی‌میز کشورمان اردو و مسابقه طرح امید پینگ پنگ کشور با حضور 32 بازیکن از سراسر ایران برگزار شد و بازیکنان شرکت کننده ابتدا زیر نظر امید شمس مربی تیم ملی نونهالان به تمرین پرداختند و سپس وارد رقابت برای کسب سهمیه شدند.

پینگ‌پنگ‌بازان شرکت کننده در هشت گروه به شکل دوره‌ای با یکدیگر مسابقه دادند تا اینکه از هر گروه دو بازیکن به مرحله دوم صعود کردند و سپس در چهار گروه چهار نفره به رقابت پرداختند تا در نهایت هشت بازیکن به مرحله سوم راه پیدا کنند.

این بازیکنان در مرحله بعد در دو گروه به شکل دوره‌ای بار دیگر با یکدیگر مسابقه دادند تا در نهایت چهار بازیکن به مرحله نیمه نهایی راه یابند، ضمن اینکه در مرحله نیمه نهایی این مسابقات ابتدا نوید شمس از استان البرز مقابل پارسا خلیلی از بوشهر به پیروزی دست یافت.

همچنین در مسابقه بعدی نیمه نهایی، سیدمحمدامین منتظری از تیم هیئت قم آریا کوچکی از استان مرکزی را مغلوب کرد تا در بازی فینال برابر نوید شمس قرار بگیرد اما نتیجه سه بر دو به سود شمس رقم خورد و این پینگ‌پنگ باز به عنوان قهرمانی دست یافت؛ منتظری نایب‌قهرمان شد و خلیلی و کوچکی مشترکاً در مکان سوم ایستادند.  

 

منبع: فارس

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com