کد خبر ۲۸۴۲۲ انتشار : ۲۴ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۳۲
سرپرست مدیریت راهداری قم خبرداد

آماده‌باش ‌اکیپ‌های امدادی در محورهای قم همزمان با ‌دور دوم سفرهای تابستانی‌

سرپرست مدیریت راهداری قم گفت: چهار اکیپ به صورت شبانه‌روزی در محورهای مواصلاتی استان به صورت آماده‌باش هستند تا در صورت بروز هر مشکل در اسرع وقت خدمات رسانی لازم را داشته باشند.

به گزارش قم نا ، داوود طلوعی با اشاره به آغاز دور دوم سفرهای تابستانی اظهارداشت: چهار اکیپ به‌صورت شبانه‌روزی در محورهای مواصلاتی استان به‌صورت آماده‌باش هستند تا در صورت بروز هر مشکل در اسرع وقت خدمات رسانی لازم را داشته باشند.

سرپرست مدیریت راهداری استان قم با تاکید براینکه علائم زبان گویای جاده‌ها و مهمترین نقش در پیش آگاهی دادن به رانندگان بر عهده دارد، افزود: مسافران می‌توانند حین و یا پس از اتمام سفر، نواقص جاده‌ای و یا مواردی که در راه‌های شریانی با آن مواجه شده‌اند را به صورت انتقاد، پیشنهاد و اعلام نواقص جهت اقدام اطلاع رسانی کنند.

وی با بیان اینکه علایم در جاده‌ها مهمترین نقش در پیش آگاهی دادن به رانندگان جهت استفاده ایمن از مسیر را بر عهده دارند، عنوان کرد: تابلوهای اطلاعاتی به رانندگان کمک می‌‌کنند تا با آگاهی از مسیرهای پیش‌روی، بهترین تصمیم و مسیر را انتخاب کنند.

طلوعی گفت: تابلوهای اخباری و انتظامی در جاده‌ها وجود عوارض خطرناک و نقاط حادثه‌خیز را برای رانندگان مشخص می‌کنند و از خطرهای پیش‌رو به رانندگان آگاهی می‌دهند تا با کاهش سرعت، تمرکز بیشتر، عدم سبقت و سایر اقدامات لازم احتمال بروز خطر را کاهش دهند.

سرپرست مدیریت راهداری استان قم با بیان اینکه در راستای افزایش سطح ایمنی تردد و تسهیل ترافیک محورهای برون شهری استان قم، پروژه بهسازی و روکش آسفالت محور قم- تفرش به‌بهره‌برداری رسید، افزود: طول مسیر بهسازی بیش از 13.5 کیلومتر و از تقاطع باغ یک در محور سلفچگان–ساوه بوده است.

وی با اشاره به اینکه هزینه اجرایی این پروژه پانزده میلیارد ریال بوده که در 40 روز به‌‌انجام رسیده است، اظهارداشت: عملیات اجرایی بهسازی این مسیر در قالب تراش آسفالت و اجرای روکش انجام شد که از اول خردادماه سال جاری آغاز و طی مدت چهل روز در دهم تیرماه به بهره برداری رسید.

منبع : تسنیم 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com