کد خبر ۲۸۴۴۸ انتشار : ۲۵ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۰۹
با حضور آیت‌الله حسینی بوشهری

بخش سی‌تی‌اسکن بیمارستان امام رضا (ع) افتتاح شد

بخش سی‌تی‌اسکن بیمارستان تامین اجتماعی استان قم افتتاح شد.

به گزارش قم نا ، آیت‌الله سید هاشم حسینی‌بوشهری پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاح بخش سی تی اسکن بیمارستان امام رضا (ع) استان قم گفت: تامین اجتماعی در کشور، منشأ خیرات و برکات بسیاری در بخش بیمه و درمان است؛ اگر بیمه و درمان کارکرد مناسبی در کشور داشته باشد بخش قابل توجهی از دغدغه‌های جامعه و مردم برطرف خواهد شد.

وی افزود: امام علی (ع) فرمودند که هر کسی باید در حد توان خود مسئولیت‌پذیر باشد، توانمندی‌ها ملاک مسئولیت‌پذیری است که این مسئولیت‌پذیری باید امینانه باشد؛ در واقع مسئولان و کسانی که نان‌آور و کارگر هستند در مقام مجاهد هستند.

مدیر حوزه‌های علمیه تصریح کرد: امام علی (ع) می‌فرمایند که اگر کسی توان آن را دارد باید به شکل یدی وارد کارزار شود و بر اساس توانمندی‌اش کارها را انجام دهد و اگر نمی‌تواند حضور میدانی در صحنه داشته باشد باید با زبان خودش فعالیت کند؛ اگر کسی بتواند با رایزنی و زبان کاری برای مردم از پیش ببرد مصداق جهاد با زبان است.

مدیر حوزه‌های علمیه بیان کرد: امام علی (ع) می‌فرمایند که حتی اگر توان همراهی با طرف مقابل را با زبان خود هم ندارید باید با دل و قلبتان فعالان و خادمان را همراهی کنید.

وی گفت: باید به شکلی فعالیت‌های درمانی در قم انجام شود که مردم کشور بگویند که برای درمان معنوی و جسمی باید به قم مقدس رفت و در آنجا درمان شد.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com