کد خبر ۲۸۴۴۹ انتشار : ۲۵ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۱۰
مدیر درمان تامین اجتماعی استان قم خبر داد

بستری 12 هزار نفر در بیمارستان امام رضا(ع) قم طی 2 سال گذشته

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان قم از بستری شدن 12 هزار نفر از افراد زیرپوشش تأمین اجتماعی طی دو سال گذشته در بیمارستان امام رضا(ع) قم خبر داد.

به گزارش قم نا ، داود علیمحمدی در مراسم افتتاح بخش سی تی اسکن بیمارستان تأمین اجتماعی قم که پیش از ظهر امروز برگزار شد با بیان اینکه شهر قم در حوزه درمان از وضعیت خوبی در کشور برخوردار نیست، اظهار کرد: بیمارستان امام رضا تأمین اجتماعی قم با وجود اینکه در ابتدای امر با 50 تخت فعال و تجهیزات ناقص کار خود را آغاز کرد،؛ اما امروز به یکی از مراکز مهم در امر ارائه خدمات درمانی به شهروندان تبدیل شده است.
وی، تعداد تخت‌های فعال این بیمارستان در شرایط کنونی را 112 تخت دانست و یادآور شد: در آینده نزدیک با 120 تخت فعالیت خود را دنبال خواهد کرد.

مدیر درمان تأمین اجتماعی قم با اشاره به اینکه بیمارستان تأمین اجتماعی در مدت زمان دو سال توانسته جایگاه خود را پیدا کند، اضافه کرد: از جمله اقدامات مهم صورت گرفته در این بیمارستان جراحی تومور مغزی بسیار پیچیده بود که طی پنج روز گذشته انجام شد.

مدیر درمان تأمین اجتماعی قم، میزان اعتبار هزینه شده برای بخش مفاصل این بیمارستان در سال گذشته را یک میلیارد تومان عنوان کرد و متذکر شد: طی دو سال، 12 هزار نفر در این بیمارستان بستری شده‌اند و از ابتدای امسال بیش از دو هزار زایمان در این بیمارستان انجام شده است.

وی اظهار کرد: بسیاری از تجهیزات امروز به هیچ عنوان قرار نبود در این بیمارستان وجود داشته باشد، اما توسعه بیمارستان بسیار چشمگیر و سریع بود است و کار به جایی رسیده است که از ابتدای سال 50 هزار مراجعه به این بیمارستان انجام شده است.

علیمحمدی تبیین کرد: دستگاه «سی تی اسکن» این بیمارستان یکی از پیشرفته‌ترین انواع دستگاه‌ها است و در آینده مراجعات بسیاری به سوی این بخش انجام خواهد شد. سعی خواهیم کرد در این حوزه به هر نوع ممکن تکریم مردم و بیماران را داشته باشیم، اما هیچ‌گاه در بخش درمانی کسی نمی‌تواند رضایت کامل مردم را بگیرد.

شایان ذکر است؛ این بیمارستان 120 تختخوابی نخستین بیمارستان تخصصی تأمین اجتماعی است که از سال 86 کار ساخت آن آغاز و دو سال پیش افتتاح شد.

این بیمارستان شامل بخش‌هایی چون زایمان، اورژانس، آزمایشگاه، رادیولوژی، درمانگاه شامل تخصص جراح عمومی ارتوپدی، جراح قلب و مغز و اعصاب، فیزیوتراپی، دندانپزشکی، سی تی اسکن، مراقبت‌های ویژه بخش نوزادان، جراحی زنان و مردان، اطفال و بستری، آمفی تئاتر و پانسیون پزشکان، است.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com