کد خبر ۲۸۵۸۶ انتشار : ۳۱ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۳۸

سرویس پست رسانه با 40 درصد تخفیف به ناشران قمی خدمات ارایه می شود

مدیرکل پست قم از ارایه خدمات سرویس پست رسانه با 40 درصد تخفیف خدمات به ناشران در این استان خبر داد.

به گزارش قم نا ، رحمان بیرانوند با اشاره به اینکه پست رسانه یک سرویس جدید از خدمات پستی است گفت: اداره کل پست قم با امضای قرارداد میان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی این تخفیف را برای ناشران استان جهت توزیع کتاب به سراسر کشور تعیین کرده است.

وی افزود: در حال حاضر یک واحد پست در مجتمع ناشران مستقر شده است تا با تسهیل در رفت و آمد و از نزدیک خدمات پستی را ارایه کند.

مدیرکل پست قم ادامه داد: همچنین این اداره کل با موسسات فرهنگی و حوزوی قرارداد امضا کرده است تا از این طریق بتواند در ارسال مرسولات فرهنگی اقدامات مطلوب انجام دهد.

بیرانوند با اشاره به سرویس پست تبلیغ گفت: این سرویس نیز زیر شاخه پست رسانه است که مردم می توانند با امکانات موجود در شبکه پستی نسبت به تبلیغات گسترده در سطح شهر اقدام کنند.

وی افزود: در این سرویس افراد می توانند تبلیغات را از طریق نصب پوستر و پلاکارد در کلیه دفاتر و مراکز پستی، توزیع بروشور، تراکت و پیامهای بازرگانی بصورت بدون نشانی در صندوق های شخصی، باجه های پستی و با استفاده از سیستم کدپستی ده رقمی( پست مستقیم )، توسط نیروهای پستی استان انجام دهند.

بیرانوند بیان داشت: روزانه نیروهای پست و نامه رسانان برای توزیع مرسولات و قبوض ادارات به منازل شهروندان مراجعه می کنند لذا از این ظرفیت می توان برای تبلیغات استفاده کرد.

مدیرکل پست قم با اشاره به اینکه 159 واحد پستی فعال در استان قم مشغول به ارایه خدمات هستند گفت: از این تعداد 100 واحد پستی شهری و مابقی در توابع و روستاهای استان است که حدود 220 نیروی پستی خدمات ارایه می کنند.

وی افزود: همچنین از بین واحدهای پستی، 120 واحد پستی به بخش خصوصی واگذار شده است.

منبع : ایرنا 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com