کد خبر ۲۹۰۷۰ انتشار : ۱۲ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۳۷
مدیرکل پست قم:

ناشران برای مرسولات خود از 40 درصد تخفیف برخوردار می شوند

مدیرکل پست قم گفت: بر اساس تفاهم نامه انجام شده بین شرکت پست جمهوری اسلامی ایران و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تمام ناشران و کتابفروشان برای ارسال مرسولات خود به تمام نقاط کشور می توانند از تخفیف 40 درصدی استفاده کنند.

به گزارش قم نا ، رحمان بیرانوند روز دوشنبه در آیین افتتاح باجه پستی مجتمع ناشران اظهار کرد: بر اساس تفاهم نامه مذکور، مرسولات فرهنگی شامل؛ کتاب، مطبوعات و لوازم جانبی آن مانند لوح فشرده با استفاده از این تخفیف از مبدا به تمام نقاط کشور ارسال می شوند.
وی افزود: در استان قم ناشران و کتابفروشان برای ارسال مرسولات کوچک و استفاده از این تخفیف می توانند به باجه پستی مجتمع ناشران در خیابان معلم و یا باجه پست مرکزی در بلوار 15 خرداد، بلوار محتشم کاشانی مراجعه کنند.
وی اضافه کرد: ناشران برای ارسال مرسولات عمده با عقد قرارداد با شرکت پست می توانند مرسولات خود را از محل پخش کتاب خود به تمام نقاط کشور ارسال کنند و این شرکت تمام خدمات را از مبدا تا مقصد انجام می دهد، همچنین باجه پستی مجتمع ناشران علاوه بر این، خدماتی همچون؛ ارسال مرسولات با باربری، خدمات بانکی و خدمات پیک پستی را نیز به مراجعان ارائه می دهد.
بیرانوند با بیان اینکه ارائه خدمات به ناشران قابل تعمیم به سایر باجه های پستی استان نیز است، گفت: راه اندازی این باجه پستی به ناشران و کتابفروشان در توزیع مناسب محصولاتشان و سهولت و تسریع در امر پخش کتاب در نقاط مختلف کشور کمک می کند و امیدوار هستیم که این تعامل به گسترش و ترویج فرهنگ کتابخوانی در جامعه کمک کند.
وی علت راه اندازی باجه مذکور را در مجتمع ناشران، تجمع ناشران در این محدوده دانست و خاطرنشان کرد: خودروهای پست بلافاصله پس از تحویل مرسولات، برای بسته بندی و ارسال به نقاط مختلف کشور در همان روز اقدام به حمل مرسولات تحویل گرفته شده می کنند.
مدیرکل پست استان قم خاطرنشان کرد: اداره کل پست استان قم با موسسه های فرهنگی و حوزوی قرارداد امضا کرده است تا از این طریق بتواند در ارسال مرسولات فرهنگی اقدامات مطلوب را به مراجعان انجام بدهد.
بیرانوند، با بیان اینکه 14 هزار واحد پستی در سراسر کشور داریم، اظهار کرد: 159 واحد پستی فعال در استان قم مشغول به ارایه خدمات هستند که از این تعداد 100 واحد پستی شهری و بقیه در توابع و روستاهای استان هستند.
این باجه پستی در طبقه همکف مجتمع ناشران واقع در خیابان معلم با حضور حجت الاسلام و المسلمین عباس دانشی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم، رحمان بیرانوند مدیرکل پست قم و مسوولان اتحادیه ناشران و کتابفروشان و شرکت تعاونی ناشران استان قم افتتاح شد.

منبع : ایرنا 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com