کد خبر ۲۸۶۹۳ انتشار : ۳ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۳۶
رئیس ستاد اسکان فرهنگیان قم :

۵۰۰ کلاس درس در استان قم آماده اسکان روزانه ۲ هزار زائر

رئیس ستاد اسکان آموزش و پرورش استان قم با بیان اینکه خدمات اسکان فرهنگیان تا ۱۵ شهریور ماه ادامه دارد، گفت: تعداد ۵۰ مدرسه با ظرفیت ۵۰۰ کلاس را آماده‌سازی کرده و تاکنون ۲۰ هزار و ۶۶۲ نفر روز در مدارس استان قم پذیرش شده‌اند.

به گزارش قم نا ، حسن عبداللهی با اشاره به اقدامات آموزش و پرورش استان در راستای ارائه خدمات اسکان به زائران و مسافران تابستانی اظهار داشت: اداره تعاون اداره آموزش و پرورش استان قم برای ارائه خدمات اسکان مسافران تعداد 50 مدرسه با ظرفیت 500 کلاس را آماده‌سازی کرده است.

رئیس ستاد اسکان آموزش و پرورش استان قم با بیان اینکه خدمات اسکان فرهنگیان تا 15 شهریور ماه ادامه دارد، تصریح کرد: با تلاش‌های صورت گرفته روزانه می‌توانیم پذیرای 2 هزار مسافر و زائر باشیم.

وی با بیان اینکه کلاس‌های آماده‌سازی شده در دسته‌بندی‌های کیفی به خانواده‌ها ارائه خدمات دارد، عنوان کرد: از ابتدای تابستان سال جاری تاکنون 20 هزار و 662 نفر روز در مدارس استان قم پذیرش شده‌اند.

عبداللهی با بیان اینکه متقاضیان اسکان می‌توانند از دو طریق ثبت نام اینترنتی و حضوری در ستاد مرکزی اسکان استان قم هماهنگی لازم را انجام دهند، خاطرنشان کرد: شعار ستاد اسکان آموزش و پرورش استان قم تاکید بر تکریم زائران و فرااهم کردن وسایل ایمنی و آرامش آن‌ها است.

منبع : تسنیم 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com