کد خبر ۲۹۰۵۶ انتشار : ۱۲ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۰۹
مرحله حذفی به شکل رفت و برگشت انجام می‌شود

رقابت آتلیه‌طهران قم با مس کرمان برای صعود به مرحله نهایی فوتسال کشور

تیم فوتسال آتلیه‌طهران قم در مرحله حذفی رقابت‌‌های لیگ فوتسال قهرمانی باشگاه‌های کشور به مصاف تیم فوتسال سرمایه‌گذاری مس کرمان می‌رود.

به گزارش قم نا ، یکی از مقتدرترین تیم‌های حاضر در مرحله گروهی فصل جاری رقابت‌های فوتسال قهرمانی باشگاه‌های کشور تیم فوتسال آتلیه‌طهران قم است که توانست با کسب رتبه نخست گروه دوم مرحله مقدماتی جواز صعود به مرحله حذفی را به دست بیاورد.

تیم فوتسال آتلیه‌طهران قم با توجه به اینکه در هفته پایانی مرحله گروهی رقابت‌های لیگ فوتسال باشگاه‌های کشور با قرعه استراحت برخورد کرده، در هفته سیزدهم آخرین بازی خود را مقابل تیم فوتسال سهند مرکزی انجام داد و نسبت به سایر صعود کننده‌ها یک هفته زودتر به مرحله حذفی رسید.

آخرین بازی تیم فوتسال آتلیه‌طهران قم در مرحله گروهی برابر تیم فوتسال سهند مرکزی به انجام رسید و در حالی که نماینده مرکزی شانسی برای صعود نداشت و فوتسالیست‌های آتلیه‌طهران قم نیز از قبل صعود خود را مسجل کرده بودند، این بازی هیچ‌گونه حساسیتی نداشت و در نهایت با نتیجه تساوی به پایان رسید.

تیم فوتسال آتلیه‌طهران قم تا قبل از این مسابقه بالاتر از تیم‌های آرش نوین‌ایرانیان قم و سن‌ایچ ساوه در مکان نخست جدول رده‌بندی قرار داشت و با توجه به اینکه فاصله امتیازات آتلیه‌طهران قم با دو رقیب تعقیب‌ کننده زیاد بود، مصاف نماینده قم با سهند مرکزی از حالت تشریفاتی برخوردار بود.

تیم فوتسال آتلیه‌طهران قم در حالی دیدارهای مرحله گروهی فصل جاری لیگ دسته دوم فوتسال ایران را به پایان رساند که صعود خود را به عنوان صدرنشین قطعی کرد و بدین ترتیب در فاصله یک هفته به پایان این بازی‌ها یکی از صعود کننده‌ها به مرحله نهایی باشد.

این در حالی است که در گروه دوم از مرحله مقدماتی فصل جاری مسابقات لیگ دسته دوم فوتسال قهرمانی باشگاه‌های کشور تیم‌های فوتسال آتلیه‌طهران قم، سن‌ایچ ساوه، هیئت ورزش‌های روستایی کاشان، پاسارگاد شهرکرد، سهند مرکزی، پدافند هوایی اصفهان و آرش نوین ایرانیان قم به حضور داشتند.

تیم فوتسال آتلیه‌طهران قم در گروه دوم بازی‌های این فصل لیگ دسته دوم فوتسال باشگاه‌های کشور به عنوان صدرنشین صعود کرد تا برای مرحله حذفی منتظر تیم دوم گروه چهارم شود، دیداری که به صورت رفت و برگشت بین شاگردان سید مهدی غیاثی در تیم آتلیه‌طهران قم با سرمایه‌گذاری مس کرمان به انجام می‌رسد.

دیدارهای مرحله حذفی رقابت‌های فصل جاری لیگ دسته دوم فوتسال قهرمانی باشگاه‌های کشور از روز پنجشنبه هفته جاری یعنی 15 مرداد ماه آغاز می‌شود و هشت تیم راه یافته به این مرحله بازی‌های خود از دور رفت مرحله حذفی را در این روز برگزار می‌کنند.

طبق برنامه اعلام شده از سوی کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال، تیم فوتسال آتلیه‌طهران قم در بازی رفت از این مرحله این هفته از ساعت 17 روز پنجشنبه 15 مرداد ماه در کرمان به میهمانی تیم سرمایه‌گذاری مس این شهر می‌رود و بازی برگشت دو تیم یک هفته بعد در سالن 2هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم برگزار می‌شود.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com