کد خبر ۲۹۲۶۸ انتشار : ۱۹ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۱۱
بعد از پیوستن غیاثی به تیم یاسین پیشرو

یامولا سرمربی تیم آتلیه طهران قم شد

یامولا بازیکن باسابقه فوتبال و فوتسال قم به عنوان سرمربی تیم آتلیه طهران انتخاب شد.

به گزارش قم نا ، بعد از اینکه هدایت تیم لیگ برتری فوتسال یاسین پیشرو قم به سیدمهدی غیاثی سرمربی تیم دسته دومی آتلیه طهران قم سپرده شد، از سوی کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال اعلام شد، او اجازه ندارد در دو تیم سرمربیگری کند که به همین دلیل با موافقت رسول قلی‌زاده مدیرعامل باشگاه آتلیه طهران غیاثی به تیم لیگ برتری قم پیوست.

قلی‌زاده در حالی با سرمربیگری غیاثی در تیم یاسین پیشرو موافقت کرد که او با توجه به اینکه از ابتدا هدایت تیم آتلیه طهران قم را بر عهده داشته و این تیم را به مرحله حذفی لیگ دسته دوم رسانده است، به همکاری‌اش ادامه دهد و به عنوان مدیر فنی در کنار کادر فنی آتلیه طهران حضور داشته باشد که غیاثی نیز با درخواست او موافقت کرد.

با مدیر فنی شدن غیاثی در تیم آتلیه طهران قم، قلی‌زاده مدیرعامل این باشگاه بعد از بررسی چند گزینه بومی در نهایت یدالله یامولا بازیکن باسابقه فوتبال و فوتسال استان قم را به عنوان سرمربی تیمش منصوب کرد.

یامولا سابقه بازی برای تیم‌های فوتبال صنعت نفت، فجر سپاه، بهمن و فراز قم را دارد.

وی بازیکنی تیم فوتسال استقلال قم را نیز در کارنامه خود دارد و مربی ـ بازیکن تیم پیام مخابرات قم نیز بوده که به همراه این تیم به لیگ دسته اول کشور در سال 90 صعود کرده است.

سرمربیگری در تیم جوانان ارم‌کیش قم، دستیاری سیدمهدی ابطحی برای تیم لیگ برتری قم در سال‌های 87 و 88، سرمربیگری تیم شهرداری قم و مربی تیم فوتسال دانشگاه آزاد قم از دیگر سوابق یامولا است.

تیم آتلیه طهران قم امیدوار است با تدابیر غیاثی و تمریناتی که زیر نظر یامولا و فرجی دو مربی تیمش انجام می‌دهد بتواند به لیگ دسته یک فوتسال کشور صعود کند.

این تیم در حال حاضر بازی رفت مرحله حذفی لیگ دسته دوم فوتسال را با نتیجه 5 بر 4 به تیم سرمایه‌گذاری مس کرمان واگذار کرده است، اما می‌تواند با اضافه شدن بازیکنانش که در بازی گذشته در اختیارشان نداشت و با استفاده از میزبانی، نماینده کرمان را به گونه‌ای شکست دهد که خود راهی چهار تیم پایانی مسابقات شود.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com