کد خبر ۲۹۱۷۰ انتشار : ۱۷ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۱۲

پيام فرمانده سپاه استان قم به مناسبت روز خبرنگار

به گزارش قم نا ، سرتیپ دوم پاسدار مهدی مهدوی نژاد فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب(علیه السلام) با صدور پیامی روز خبرنگار را تبریک گفت ، متن پیام به شرح زیر است:

بسمه تعالی
17 مرداد به نام صاحبان فکر و اندیشه، میدان داران عرصه خبر و گرامیداشت یاد و نام شهید والامقام محمود صارمی نامگذاری شده است و در حقیقت این روز فرصتی را فراهم نموده تا گوشه ای از زحمات بی دریغ و جانثاری و ایثارگری خبرنگاران پاس داشته شود.
نقش منحصر به فرد این قشر فعال، پویا و زحمتکش در روشن شدن حقایق، برجسته شدن فعالیت-ها، تنویر افکار عمومی و انعکاس صحیح حقایق در جهت ارتقاء و تعالی فرهنگ کشور بر همگان آشکار است.
خبرنگار چشم بینا و زبان گویای جامعه است که مسیر تحولات و رخدادهای جامعه را رصد کرده و در موقع ضرورت با بصیرت و آگاهی، به رسالت حرفه¬ای و تعهد الهی خود عمل می کند و همچون شهید بزرگوار محمود صارمی تا پای جان بر سر تکلیف ایستادگی می کند.
بی شک صلابت و اقتدار نظام در مجامع جهانی که اقتدار و توان سپاه در پاسداری از نظام مقدس جمهوری اسلامی نیز نمونه ای از آن است بخش اعظمی از نمایش خود را مرهون تلاش بی وقفه و خدمت صادقانه فعالان رسانه ای در انعکاس و پوشش اخبار در این زمینه می باشد.
با توجه به هجمه های سنگین دشمن در زمینه های مختلف خصوصا در این برهه از زمان که تحریم را در جنگ اقتصادی و تهاجم فرهنگی را در جنگ فرهنگی علیه ما تحمیل کرده اند مسئولیت خبرنگاران انقلابی در پاسداشت از ارزشهای نظام اسلامی بیش از پیش احساس می شود و نیاز است که در موضوعات مختلفی مانند اقتصاد مقاومتی و معرفی ارزشهای اسلامی و دفاع از عزت و اقتدار نظام اسلامی با نگاه زیرکانه و فعالیتهای هوشمندانه علاوه بر خنثی سازی ترفندهای دشمن در جهت بصیرت افزایی و عمق بخشی به باورهای اسلامی و انقلابی در بین عموم جامعه، مجاهدت و از خودگذشتگی بیشتری انجام شود و با نادیده گرفتن منیت های شخصی، حزبی و گروهی همگی در سایه سار ولایت با پیروی از اوامر و فرموده¬های رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی تلاش خود را  در جهت اتحاد هرچه بیشتر نظام و پیشرفت و تعالی انقلاب متمرکز سازیم.
در آخر ضمن گرامیداشت روز خبرنگار، توفیق خدمت صادقانه را برای شما یاران بیدار دل از خداوند خواستاریم به امید اینکه در میدان جنگ نرم، گامهایتان همیشه استوار و پر صلابت باشد.

                                           سرتیپ دوم پاسدار مهدی مهدوی نژاد

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com