کد خبر ۲۹۲۶۶ انتشار : ۱۹ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۰۸
شهردار قم:

استان قم نیازمند توسعه هتل‌سازی در بافت فرسوده شهری است

شهردار قم گفت: نیازمند توسعه هتل سازی به ویژه در بافت فرسوده شهری قم هستیم.

به گزارش قم نا به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سیدمرتضی سقائیان نژاد در جلسه ستاد عالی سرمایه‌گذاری شهرداری قم که برخی از اعضای شورای اسلامی شهر و همچنین مدیران ارشد شهرداری قم هم در آن حضور داشتند با اشاره به عدم توفیق شهرداری قم در زمینه جذب سرمایه‌گذاران به ویژه در حوزه ساخت و ساز هتل در سال‌های اخیر اظهار داشت: نیازمند توسعه هتل سازی علی الخصوص در بافت فرسوده شهری هستیم و معاونت شهرسازی و امور زیربنایی باید طرحی را تدوین کند که هم برای سرمایه‌گذاران انگیزه ایجاد کند و هم اینکه در طولانی مدت پاسخگوی نیازهای شهر قم باشد.

شهردار قم با بیان اینکه باید افق دید بازتری نسبت به موضوع سرمایه‌گذاری مخصوصا در حوزه‌هایی که شهر کمبودهای زیادی در آن زمینه‌ها دارد داشته باشیم تصریح کرد: باید چارچوب‌ها مشخص شده باشد تا سرمایه‌گذار بتواند برنامه‌ریزی مدونی برای خود داشته باشد.

وی روند ساخت و ساز در بلوار پیامبر اعظم (ص) را مورد توجه قرار داد و افزود: شهرداری قم سرمایه عظیمی را در این بلوار دارد اما باید با برنامه ریزی مناسب بتوانیم نظر سرمایه گذاران را به این بلوار جلب کنیم تا ساخت و ساز هر‌چه سریع‌تر در این بلوار راه بیافتد و شاهد تسریع در آبادانی این بلوار باشیم.

سقائیان‌نژاد در ادامه این جلسه با اشاره به پروژه شهید کاظمی توجه ویژه به ابعاد مختلف این پروژه را مورد تاکید قرار داد و اظهار داشت: باید برای پروژه‌های بزرگی مانند این پروژه کارگروه‌های تخصصی تشکیل شود تا بیشترین بهره‌برداری را از آن‌ها داشته باشیم.

شهردار قم کوتاه شدن روند ساخت و ساز در شهر را مورد توجه قرار داد و خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه درآمد شهرداری نسبت مستقیمی با روند ساخت و ساز‌ها دارد باید با تعاملات ویژه با سازمان نظام مهندسی مشکلات پیش روی این موضوع را مرتفع کنیم.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com