کد خبر ۳۴۰۰۷ انتشار : ۲۴ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۵۸
آیت الله جوادی آملی در دیدار با امام جمعه پردیسان

اگر به سرمایه‌های درونی اتکا کنیم باکی از بیگانه نخواهیم داشت

وی با بیان اینکه نباید بگذاریم سرمایه‌های کشور هدر برود، اظهار داشت: ما باید سرمایه‌های اصلی خود را حفظ کنیم و خود را از درون تقویت کنیم اگر به سرمایه‌ درونی اتکا کنیم هیچ باکی از بیگانگان نخواهیم داشت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم نا)، آیت‌الله جوادی آملی روز گذشته در دیدار با حجت‌الاسلام والمسلمین سید صمصام الدین قوامی، امام جمعه پردیسان منیّت را عامل اصلی مشکلات دانست و افزود: اینکه می‌بینید پرونده‌های دادگاه‌ها زیاد شده همه آنها به خاطر حرف‌های کودکانه است که بودجه‌های مملکت را برای حل و فصل این حرفها باید هزینه کنند و بسیاری از این اختلافات را می‌شود با ریش سفیدی و مصالحه حل و فصل کرد که یکی از ویژگی‌های مساجد همین است.


وی با بیان اینکه نباید بگذاریم سرمایه‌های کشور هدر برود، اظهار داشت: ما باید سرمایه‌های اصلی خود را حفظ کنیم و خود را از درون تقویت کنیم  اگر به سرمایه‌ درونی اتکا کنیم هیچ باکی از بیگانگان نخواهیم داشت.


 حضرت آیت‌الله جوادی آملی در رابطه با کیفیت خطبه‌های نماز جمعه ابراز داشت: خطبه‌ها باید عالمانه باشد و از تکرار حرف‌های روزنامه‌ای اجتناب شود زیرا آن حرف‌ها را مردم بهتر از ما می‌شنوند و نیاز نیست در نماز جمعه تکرار شود؛ در نماز جمعه باید احادیث خوانده شود و مردم را با سیاست اهل‌بیت(ع)آشنا کرد.

منبع: رسا

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com