کد خبر ۲۹۳۴۶ انتشار : ۲۲ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۱۵
در نشست مشترک مدیرکل تامین اجتماعی و رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم عنوان شد

چرخه درمانی قم در دولت یازدهم متحول شده است

در نشست مشترک مدیرکل تامین اجتماعی و رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان تحول در بخش درمان قم در دولت یازدهم چشمگیر ارزیابی شد.

به گزارش قم نا به نقل از روابط عمومی اداره‌کل تامین اجتماعی قم، سید مجتبی موسوی در این نشست که با هدف بررسی راهکارهای تعامل بیشتر بین تامین اجتماعی و علوم پزشکی در خصوص مطالبات بین دو دستگاه و در راستای خدمت‌رسانی به مردم تشکیل شد، گفت: ارائه بهداشت و درمان درست و به‌موقع به مردم از مولفه‌های ایجاد امنیت و آرامش در جامعه است و با اجرای طرح تحول سلامت شاهد برقرای آرامش و امنیت مطلوب اجتماعی در استان هستیم.
وی افزود: تامین اجتماعی قم با راه‌اندازی و تکمیل بیمارستان امام رضا(ع) در دو سال اخیر توانست گام بزرگی در چرخه تحول درمانی استان بردارد و ثمره این تلاش رضایت بیمه‌شدگان و مستمری‌بگیران است.

مدیرکل تامین اجتماعی قم تصریح کرد: با تدبیر مدیران ارشد سازمان در دو سال اخیر هیچ‌گونه تاخیر در پرداخت تعهدات به‌ویژه به مستمری‌بگیران نداشته‌ایم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم در این نشست مشترک گفت: با حمایت‌های دولت و شخص وزیر بهداشت تحول در نظام سلامت قم چشمگیر بوده و الحمدالله بزرگان دینی و مراجع عظام نیز از اجرای این طرح رضایت دارند.

ابوالفضل ایرانی‌خواه افزود: وزارت بهداشت و تامین اجتماعی دو بازوی اصلی اجرای طرح تحول سلامت در جامعه هستند و تعامل و همکاری نزدیک این دو دستگاه در استان قم ثمرات پربرکتی به همراه داشته است.

وی افزایش تعامل و همدلی و همکاری بین دستگاه‌های خدمت‌رسان در راستای خدمت به مردم را خواست همگانی عنوان و اظهار کرد: بر این باور هستیم که تعامل بین دستگاهی در استان‌ها می‌تواند بسیاری از مشکلات موجود در تفسیر قوانین را حل و فصل کند.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com