کد خبر ۲۹۳۴۷ انتشار : ۲۲ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۱۷

4 مدال مسابقات دو و میدانی دانش‌آموزان کشور به قم رسید

رئیس هیئت دو و میدانی استان قم گفت: حاصل تلاش و پشتکار پسران دو و میدانی‌کار قم از مسابقات دانش‌آموزان قهرمانی کشور کسب چهار مدال ارزشمند بود.

به گزارش قم نا ، علی رضایی اظهار کرد: همکاری بسیار خوبی که بین هیئت دو و میدانی استان قم و انجمن دو و میدانی آموزشگاه‌های این استان وجود دارد، هم موجب رشد و پیشرفت این رشته شده و هم اینکه در میادین مختلف افتخارات زیادی را نصیب ورزش قم کرده است.

وی ادامه داد: با توجه به همکاری خوبی که این دو نهاد با یکدیگر دارند، هم تیم قوی و آماده‌ای به نمایندگی از هیئت دو و میدانی استان قم در مسابقات قهرمانی کشور حضور یافت و هم اینکه تیم پسران دانش‌آموز قم از رقابت‌های قهرمانی کشور مدال‌های رنگارنگ کسب کرد.

رئیس هیئت دو و میدانی استان قم تصریح کرد: تقریباً اکثر نفراتی که در ترکیب تیم‌های شرکت‌کننده در مسابقات دو و میدانی قهرمانی نونهالان کشور حضور داشتند در رقابت‌های دو و میدانی قهرمانی آموزشگاه‌های پسر کشور نیز به میدان آمده بودند و تیم قم نیز چنین شرایطی داشت.

وی یادآور شد: رقابت‌ها انصافاً از سطح فنی و کیفی سطح بالایی داشت و در رشته‌های مختلف از جمله 100 متر، 200 متر و 110 متر با مانع شاهد درخشش چهار تن از نمایندگان اعزامی تیم دو و میدانی دانش‌آموزان استان قم بودیم.

رضایی بیان کرد: کسب مدال‌ از این مسابقات کار آسانی نبود اما خوشبختانه در ادامه روند رو به رشد دو و میدانی قم و همچنین با همت و تلاشی که کادر فنی و اعضای تیم اعزامی دانش‌اموزان قم داشتند، این تیم با انگیزه و مستعد موفق به کسب چهار مدال این رقابت‌ها شد.

وی عنوان کرد: نمایندگان تیم اعزامی دانش‌آموزان قم در این دوره از رقابت‌ها صاحب یک مدال ارزشمند طلا، دو مدال نقره و همچنین یک نشان برنز شدند تا تیم قم یکی از موفق‌ترین دوران حضور خود در مسابقات دانش‌آموزی کشور را تجربه کند.

رئیس هیئت دو و میدانی استان قم بیان کرد: خوشبختانه در جمع برترین‌های 110 متر با مانع کشور شاهد درخشش علی سلامتیان بودیم و این ورزشکار ارزنده با شایستگی بالاتر از دیگر رقبای خود ایستاد و بدین‌ترتیب ضمن کسب عنوان قهرمانی صاحب مدال طلا شد.

وی یادآور شد: تیم دو و میدانی دانش‌آموزان قم در ادامه مسابقات آموزشگاه‌های پسر کشور در رشته‌های دیگر نیز با حریفان خود برای کسب عناوین بر‌تر به رقابت پرداخت و یک مدال نقره و یک نشان برنز را در رشته 200 متر به خود اختصاص داد.

رضایی بیان کرد: محمدباقر محمدی در رشته 200 متر به مقام سوم و نشان برنز دست یافت، ضمن اینکه علی ایلاد در رشته‌های 100 متر و 200 متر دو مدال نقره کسب کرد و محمدتقی مهرعلی در رشته پرتاب وزنه و رضا شایگان‌فر در رشته پرش ارتفاع به ترتیب موفق به کسب مقام‌های چهارم و پنجم شدند.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com