کد خبر ۲۹۳۵۰ انتشار : ۲۲ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۲۳
در 3 رده سنی

بانوان جودوکار قم به مسابقات قهرمانی کشور اعزام شدند

دختران مستعد و آینده‌دار جودو استان قم در تلاش برای کسب مدال از 2 رده سنی رقابت‌های قهرمانی کشور به مصاف حریفان خود خواهند رفت.

به گزارش قم نا ، بر اساس برنامه‌ریزی فدراسیون جودو کشورمان مسابقات جودو قهرمانی کشور در بخش بانوان با حضور نمایندگان هیئت جودو و کوراش استان قم روزهای پنجشنبه و جمعه هفته جاری به انجام خواهد رسید.

این در حالی است که هیئت جودو و کوراش استان سمنان و شهر شاهرود میزبانی این دوره از پیکارها را بر عهده دارد و دختران آینده‌دار جودو سراسر کشور در تلاش برای کسب مدال‌های طلا، نقره و برنز به مدت دو روز با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

بر اساس اعلام رسمی صورت گرفته از سوی فدراسیون جودو و کوراش کشورمان، مسابقات جودو دختران قهرمانی کشور در رده‌های سنی نوجوانان و جوانان در شاهرود برگزار خواهد شد و دختران جودوکار قم در دو رده سنی و در سه وزن با حریفان پیکار می‌کنند.

تیم اعزامی دختران هیئت جودو و کوراش استان قم در هر دو رده سنی نوجوانان و جوانان در این مسابقات حضور خواهد داشت و این درحالی است که نماینده قم در رده سنی جوانان در وزن منهای 52 کیلوگرم و در رده سنی نوجوانان در اوزان منهای 44 و 63 کیلوگرم به میدان می‌روند.

بدین ترتیب در رده سنی نوجوانان مسابقات جودو قهرمانی دختران کشور طاهره ارشیا در وزن منهای 44 کیلوگرم به مصاف حریفان می‌رود در وزن منهای 63 کیلوگرم معصومه جمشیدزاده توان خود را برای کسب مدال از این رقابت‌ها به کار می‌گیرد.

در رده سنی جوانان مسابقات جودو قهرمانی دختران کشور نیز سحر جودکی به عنوان نماینده قم در وزن منهای 52 کیلوگرم به میدان خواهد رفت، ضمن اینکه سیما شاهزاده‌حمزه به عنوان مربی و نجمه کیانی‌صدر به عنوان سرپرست تیم اعزامی دختران نوجوان و جوان قم را در این مسابقات همراهی می‌کنند.

دختران جودوکار قم در حالی از روز پنجشنبه برابر حریفان خود به میدان می‌روند که در تقویم سال 1394 هیئت جودو و کوراش استان قم، اعزام به رقابت‌های جودو قهرمانی کشور یکی از مهمترین اولویت‌های این هیئت ورزشی محسوب می‌شود.

نمایندگان قم برای کسب موفقیت در پیکارهای قهرمانی جودو دختران رده‌های سنی نوجوانان و جوانان کشور تمرینات خود را در سالن جودو مجموعه ورزشی جهان‌پهلوان تختی قم برگزار می‌کنند تا قم در بخش مبارزه یا شیایی مسابقات قهرمانی کشور همانند بخش کاتا که یکی از استان‌های موفق کشور است،‌ به مدال و عنوان دست پیدا کند.

این در حالی است که درخشش شش کاتاروی قم در مسابقات قهرمانی آسیا و چهار نماینده این رشته در کاتا جودو قهرمانی جهان در سال گذشته موجب شد تا اقتدار قم در این رشته بار دیگر ثابت شود و حالا جودوکاران قم در بخش مبارزه به دنبال دستیابی به موفقیت‌ هستند.

بعد از انجام تمرینات منظم و با برنامه اکنون دختران جودوکار نوجوان و جوان قم در اوج آمادگی هستند تا با تلاش و کوشش فراوان و تحمل سختی‌های تمرینات آماده‌سازی، در مسابقات جودو قهرمانی کشور توانمندی خود را در راه کسب مدال ارائه کنند.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com