کد خبر ۲۹۴۱۱ انتشار : ۲۴ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۲۷

پیام تبریک استاندار قم به مناسبت دهه کرامت

استاندار قم در پیامی فرارسیدن سالروز میلاد خجسته حضرت فاطمه معصومه(س) و دهه کرامت را تبریک گفت.

به گزارش قم نا ، در پیام سید مهدی صادقی آمده است: خجسته باد فرخنده دهه کرامت، ایام جشن و سرور ولادت سه نور تابناک از سلاله پاک نبی(ص) که وجود مطهرشان، زینت بخش خاک مقدس ایران اسلامی شده است.
پیام ادامه یافته است: ایامی که به یمن میلاد فرزندان همام امام موسی کاظم(ع)، رحمت و کرامت الهی بر این سرزمین تابیدن گرفته و شور و شادی را میهمان دل های شیعیان و دلدادگان به اهل بیت عصمت و طهارت (ع) می کند.
پیام حاکیست: مبارک باد میلاد بانوی کرامت، کوثر فاطمی حضرت فاطمه معصومه(س)، او که چشم و چراغ قم است و گنبد طلایی بارگاه منورش، کعبه دل عاشقان و ایوان های طلا و آئینه اش، مامن زائران دل شکسته است. بانوی پاکی ها، که تربت پاکش، این خطه را به حرم آل الله و قبله گاه قلوب ارادتمندان به ائمه معصومین(ع) تبدیل کرده است و تهنیت باد طلوع هشتمین آفتاب سپهر امامت و ولایت، خورشید درخشان خاوران و ولی نعمت ما ایرانیان حضرت امام رضا علیه الاف التحیه و الثناء، خسرو اقلیم توس و انیس النفوس، که حرم امن و باصفای او پناهگاه دلشکستگان و درماندگان غریب است.
استاندار قم در این پیام، فرا رسیدن میلاد مسعود شفیعه روز جزا، مریم آل رسول(ص)، حضرت فاطمه معصومه( س) و خجسته زاد روز با برکت میراث دار گنج عصمت و سکان دار سفینه ولایت، حضرت امام علی بن موسی الرضا(ع) و حضرت احمد بن موسی(ع) و دهه کرامت و روز دختر را به عموم مسلمانان و تشنگان کرامت اهل بیت(ع)، زوار و مجاورین حرم مطهر کریمه اهل بیت(س) به ویژه علما و مراجع معظم تبریک و تهنیت عرض نموده و توفیق کسب فیض و بهره مندی بیش از پیش از دریای فضائل و کرامات این انوار الهی را برای همگان مسالت کرده است.
دهه کرامت از اول ذیقعده سالروز میلاد حضرت معصومه(س) تا یازدهم ذیقعده سالروز میلاد حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) نامگذاری شده است.

منبع : ایرنا 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com