کد خبر ۲۹۵۸۶ انتشار : ۲۹ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۵۳
در هفته ششم لیگ برتر فوتسال

جدال یاسین‌پیشرو قم با حفاری بدون محروم و مصدوم

نماینده فوتسال استان قم در هفته ششم مسابقات لیگ برتر فوتسال کشور، بدون محروم و مصدوم با تکیه بر نبوغ بهترین بازیکن هفته پنجم لیگ برتر به میهمانی حفاری اهواز می‌رود.

به گزارش قم نا ، به دنبال درخشش ستاره‌هایی همچون علیرضا وفایی و مسلم اولادقباد، تیم فوتسال یاسین‌پیشرو قم با توجه به برتری برابر فرش‌آراء مشهد خود را به نیمه بالای جدول رده‌بندی مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور رساند و به جمع مدعیان ملحق شد.

شاگردان سیدمهدی غیاثی در تیم فوتسال یاسین‌پیشرو قم در حالی که برای انجام دومین بازی خانگی خود در این فصل از بازی‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور پذیرای دبیری تبریز قهرمان دو فصل قبل لیگ برتر فوتسال بودند، در برابر تماشاگران فوتسال دوست قمی نمایش بسیار خوبی ارائه کردند و در پایان مزد بازی برتر خود را با کسب سه امتیاز گرفتند تا در تیم منتخب هفته نیز نماینده داشته باشند.

فوتسالیست‌های قمی در شرایطی که از بازی خانگی قبل خود باخت برابر تیم تاسیسات دریایی تهران را در کارنامه داشتند و در شرایط حساسی بازی می‌کردند، با دست پر از میدان خارج شدند تا ضمن کسب سومین پیروزی این فصل و ثبت یک برد ارزشمند دیگر در لیگ هفدهم، در جدول رده‌بندی نیز به جمع مدعیان قهرمانی نزدیک‌تر شوند و هواداران خود را به کسب نخستین قهرمانی در تاریخ لیگ برتر فوتسال امیدوار کنند.

مصاف یاسین‌پیشرو قم با دبیری تبریز در سالن 2 هزار نفری مجموعه ورزشی شهید جعفر حیدریان قم به انجام رسید و با اینکه فوتسالیست‌های یاسین‌پیشرو در نیمه نخست ابتدا از حریف عقب افتادند، اما حریف خود را در نهایت با اختلاف سه گل شکست دادند تا سه امتیاز ارزشمند این بازی را به دست بیاورند.

اتفاق بسیار مهمی که در هفته پنجم از نیم‌فصل نخست بازی‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور رخ داد، توقف اکثر مدعیان بالای جدول بود تا به این ترتیب یکی از تیم‌های پیروز هفته یعنی یاسین‌پیشرو قم از فرصت نهایت بهره‌برداری را کرده و به بالای جدول نزدیک‌تر شود و اختلاف خود را با صدرنشین یعنی تیم فوتسال تاسیسات دریایی تهران به چهار امتیاز کاهش بدهد.

تیم فوتسال یاسین‌پیشرو قم در پنجمین هفته از بازی‌های هفدهمین دوره لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های برتر کشور در حالی به مصاف دبیری تبریز رفت که از چهار بازی قبل خود 6 امتیاز در کارنامه داشت، اما در پایان این دیدار با حساب هفت بر چهار به پیروزی رسید.

به این ترتیب یاسین‌پیشرو قم فاصله خود را با تیم صدرنشین جدول رده‌بندی یعنی تاسیسات دریایی تهران به چهار امتیاز رساند تا تماشاگران فوتسال‌دوست قمی و همچنین علاقمندان و هواداران پرشور خود را برای قهرمانی در فصل جاری لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور امیدوارتر کند.

این بازی از هفته پنجم مسابقات هفدهمین دوره لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در حالی با برتری قمی‌ها در سالن اختصاصی تیم یاسین‌پیشرو به پایان رسید که یاسین‌پیشرو قم با سه امتیاز این بازی 9 امتیازی شد و به مکان چهارم جدول لیگ برتر فوتسال صعود کرد.

در جدول رده‌بندی رقابت‌های لیگ بر‌تر فوتسال باشگاه‌های کشور در حال حاضر تیم فوتسال تاسیسات دریایی تهران قهرمان فصل گذشته و مدافع عنوان قهرمانی جام باشگاه‌های آسیا با کسب 13 امتیاز حاصل از چهار پیروزی و یک تساوی صدرنشین لیگ هفدهم است.

تیم فوتسال یاسین‌پیشرو قم در حالی این بازی را با برد پشت سر گذاشت که دو پیروزی دیگر خود را تا پایان هفته پنجم در خانه حریفان به دست آورده و از دو بازی خانگی مقابل تاسیسات دریایی تهران باخت 3 بر 2 و دبیری تبریز برتری هفت بر چهار را در کارنامه دارد و بعد از تیم‌های میثاق تهران و مس سونگون 10 امتیازی در مکان چهارم جدول رده‌بندی لیگ برتر ایستاده است.

در تیم منتخب هفته پنجم لیگ برتر فوتسال نام مسلم اولادقباد از یاسین‌پیشرو قم به چشم می‌خورد، زیرا این بازیکن در دیدار مقابل دبیری تبریز سه گل از هفت گل تیمش را زد، ضمن اینکه خیال کادر فنی نماینده قم از بابت نداشتن بازیکن محروم و مصدوم برای دیدار هفته ششم راحت است.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com