کد خبر ۳۰۷۳۱ انتشار : ۱ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۰۳

یاسین به دنبال شکستن طلسم ناکامی‌

تیم فوتسال یاسین پیشروی قم در حالی در هفته یازدهم لیگ بر‌تر فوتسال به دیدار فردوسی مشهد می‌رود که به‌دنبال شکستن طلسم ناکامی‌های اخیر خود است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، هفته یازدهم رقابت‌های لیگ بر‌تر فوتسال باشگاه‌های کشور چهارشنبه یکم مهر آغاز می‌شود و در یکی از دیدار‌ها در قم، تیم یاسین پیشروی قم در مسابقه‌ای خانگی به دیدار فردوسی مشهد می‌رود.

یاسین پیشرو که در 4 بازی گذشته خود در لیگ بر‌تر رنگ برد را ندیده به دنبال پایان روزهای سخت خود است و می‌خواهد پس از 4 بازی ناکامی، در دیداری خانگی در قم به مسیر موفقیت بازگردد.

حریف یاسین پیشرو در این مسابقه، فردوسی مشهد است که در جمع تیم‌های بالای جدولی قرار دارد و از 10 مسابقه 16 امتیاز جمع‌آوری کرده و در جایگاه چهارم است.

با این وجود، یاسین پیشرو با بهره‌مندی از امتیاز هواداران پرشور خود در سالن شهید حیدریان قم همواره تیمی خطرناک تلقی می‌شود و نمی‌خواهد به حریف مشهدی خود اجازه کسب امتیاز را بدهد.

یاسین پیشرو در مسابقات اخیر خود با مشکلات زیادی مواجه بوده است و بازیکنان و کادر فنی این تیم به وضوح فشار‌ها را بر روی خود احساس می‌کنند گرچه سیدمهدی غیاثی سرمربی تیم یاسین پیشروی قم معتقد است برخی حواشی از بیرون، سعی در تحت فشار قراردادن این تیم دارد.

به نظر می‌رسد فردوسی مشهد برای مقابله با جو هواداران قمی مشکلات خاص خود را داشته باشد زیرا تیم‌های حاضر در لیگ بر‌تر فوتسال به طور معمول در قم چالش‌های ویژه‌ای در مواجه به تماشاگران پرشور قمی در پیش دارند البته در صورتی که قمی‌ها از این بازی استقبال خوبی انجام دهند.

یاسین پیشرو در بازی خانگی 2 هفته پیش برابر آذرخش هرمزگان از وجود همه هوادارانش بهره‌مند نبود و تقریبا نیمی از گنجایش ورزشگاه شهید حیدریان خالی بود که ناشی از نتایج یاسین پیشرو و برگزاری مسابقه در میان هفته بود.

شاگردان سید مهدی غیاثی در آخرین بازی خود در ساری 3 بر 2 مغلوب شهروند ساری شدند و پیش از آن در قم به نتیجه‌ای بهتر از تساوی 3 بر 3 برابر آذرخش هرمزگان دست پیدا نکردند.

یاسین پیشرو پیش از بازی با آذرخش در اصفهان برابر گیتی پسند و در قم برابر مقاومت البرز بازنده شده بود و بدین ترتیب در بازی روز چهارشنبه برابر فردوسی مشهد محکوم به پیروزی است.

این نتایج سبب شده ترمز تیم یاسین پیشرو که با چند برد متوالی به سوی صدر جدول حرکت می‌کرد کشیده شود و حالا این تیم با سقوطی چند پله‌ای در رده هشتم جدول رده بندی قرار داشته باشد.

با این وجود به نظر می‌رسد بازگشت علیرضا وفایی و مسعود ایازی به ترکیب یاسین پیشرو بتواند شرایط بهتری را برای نماینده قم در لیگ بر‌تر ایجاد کند و یاسین پیشرو از نظر فنی بتواند بازی بهتری ارائه دهد.

یاسین پیشرو تنها 3 بازی تا پایان نیم فصل فاصله دارد و به نظر می‌رسد کادر فنی و مدیریتی یاسین پیشرو برنامه‌هایی برای تقویت این تیم در نیم فصل دارند.

تقویت یاسین پیشرو در نیم فصل می‌تواند جایگاه یاسین پیشرو در نیم فصل دوم را تقویت کند و این تیم را در بالای جدول حفظ کند اما اینکه یاسین پیشرو بتواند بار دیگر به یک مدعی قهرمانی تبدیل شود به نظر غیر منطقی می‌رسد.

یاسین پیشرو در حال حاضر 13 امتیازی و تیم هشتم جدول است و به نظر نمی‌رسد حضور این تیم در چنین رتبه نازلی، ادامه دار باشد اما یاسین پیشرو کار ساده‌ای نیز برای حضور در جمع بالانشینان در پیش ندارد.

نمایش اخیر یاسین پیشرو نیز تاییدکننده وابستگی یاسین پیشرو به علیرضا وفایی بازیکن ملی پوش این تیم بود البته سرمربی یاسین نیز با دفاع از شرایط فعلی، این وابستگی را تنها محدود به یاسین پیشرو ندانسته است و نگاهی به ترکیب سایر تیم‌ها نیز عقیده وی را تایید می‌کند.

پیش بینی می‌شود موفقیت یاسین پیشرو در قم بتواند بار دیگر نماینده فوتسال قم را به روزهای بهتر نزدیک کند و خاطره تلخ 4 بازی اخیر را از ذهن هواداران فوتسال قم بزداید.

دیدار تیم‌های فوتسال یاسین پیشروی قم و فردوسی مشهد از هفته یازدهم لیگ بر‌تر فوتسال از ساعت 17 روز چهارشنبه اول مهر در سالن شهید پاسدار جعفر حیدریان قم برگزار می‌شود.

گزارش از حامد اسماعیلی

منبع : تسنیم 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com