کد خبر ۳۰۹۵۹ انتشار : ۸ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۱۱
مدیر رسانه تیم فوتسال یاسین‌پیشرو قم:

فوتسالیست‌های یاسین‌پیشرو قم به تیم ملی دعوت شدند

مدیر رسانه تیم فوتسال یاسین‌پیشرو قم از دعوت بازیکنان این تیم به اردوی تیم ملی فوتسال رده سنی امید کشورمان برای بازی‌های تدارکاتی تیم ملی خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، محمدجعفر عابدی اظهار کرد: هر هفته که از بازی‌های هفدهمین دوره لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور می‌گذرد بازیکنان تیم یاسین‌پیشرو با کیفیت بهتری در لیگ برابر حریفان قرار می‌گیرند و این مهم موجب جلب توجه کادر فنی تیم ملی به بازیکنان ما شده است.

وی ادامه داد: با وجود محدودیت‌هایی که به دلیل دیر آغاز شدن تمرینات تیم در ابتدای لیگ داشتیم و همچنین نبود اسپانسر در شروع لیگ هفدهم، زمان بیشتری نیاز بود تا تیم یاسین‌پیشرو قم به هماهنگی تیمی و اهداف مورد نظر کادر فنی دست یابد اما خوشبختانه الان وضعیت بهتر است.

مدیر رسانه تیم فوتسال یاسین‌پیشرو قم اضافه کرد: از زمانی که مجموعه یاسین‌پیشرو حمایت تیم را در هفدهمین دوره بازی‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور انجام می‌دهد، شرایط به مراتب بهتر از آغاز لیگ شده و جا دارد در این راستا از حمایت‌های مدیر کل ورزش و جوانان استان قم و مدیریت یاسین‌پیشرو تشکر کنیم.

وی تاکید کرد: با تلاش‌هایی که کادر فنی تیم به صورت شبانه‌روزی انجام می‌دهد و همچنین انگیزه‌ بالایی که بازیکنان برای موفقیت یاسین‌پیشرو در لیگ امسال از خود نشان می‌دهند در حال حاضر آمادگی خوبی برای بازی‌های آتی مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور داریم.

عابدی عنوان کرد: فوتسال قم استعدادها و نیروهای بسیار خوبی دارد و حیف است که به دلیل مشکلات مالی در بالاترین سطح رقابت‌های باشگاهی فوتسال کشور یعنی لیگ برتر ایران هر ساله با محدودیت‌ مواجه باشیم، وقتی ما هر ساله در تیم‌های ملی فوتسال بازیکن داریم پس باید نگاه ویژه‌ای از سوی مسئولین به این رشته ورزشی جذاب و پرطرفدار شود.

وی خاطرنشان کرد: از نزدیک شاهد تلاش جدی مدیریت یاسین‌پیشرو و کادر فنی و بازیکنان تیم برای تحقق اهداف مورد نظر و همچنین جلب رضایت خاطر هواداران فوتسال در قم هستم، ان‌شاءالله این زحمات به زودی جواب خواهد داد تا بتوانیم در لیگ برتر فوتسال حضور قوی‌تری داشته و توانمندی فوتسال قم را نشان دهیم.

مدیر رسانه تیم فوتسال یاسین‌پیشرو در ادامه از دعوت بازیکنان این تیم به اردوی تیم ملی فوتسال امید کشورمان خبر داد و عنوان کرد: از سوی کادر فنی تیم ملی فوتسال تعداد 17 بازیکن برای حضور در اردوی آماده‌سازی تیم ملی امید کشورمان دعوت شده‌اند در حالی که دو نماینده از یاسین‌پیشرو قم نیز بین آنها حضور دارند.

وی یادآور شد: در واقع محمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی اسامی بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی امید فوتسال را برای دیدار مقابل امیدهای روسیه اعلام کرده و از تیم فوتسال یاسین‌پیشرو قم مسلم اولادقباد و طاها نعمتیان برای حضور در این اردو دعوت شده‌اند.

عابدی بیان کرد: اردوی تیم ملی امید فوتسال به منظور برگزاری دو دیدار تدارکاتی مقابل تیم ملی امید روسیه از روز چهارشنبه هشتم مهر ماه در کمپ تیم‌های ملی آغاز خواهد شد و بازیکنان دعوت شده به تیم ملی امید در روزهای شنبه و یکشنبه هجدهم و نوزدهم مهرماه برابر حریف به میدان می‌روند.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com