کد خبر ۲۹۸۷۹ انتشار : ۷ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۳۷
دبیر هیئت تیراندازی استان قم خبر داد

اعزام 4 تیرانداز قم به مسابقات قهرمانی کشور

دبیر هیئت تیراندازی استان قم از اعزام چهار نفر از تیراندازان ماهر قم به رقابت‌های قهرمانی تفنگ و تپانچه بادی کشور خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم , محمدجواد متقیان‌نژاد اظهار کرد: تیراندازان قم برای حضور موفق در مسابقات قهرمانی مردان کشور در هر دو رشته تفنگ بادی و تپانچه بادی تمرینات بسیار خوبی را در سالن شهید زین‌الدین مجموعه ورزشی میثم قم برگزار کرده‌اند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه در مسابقات تیراندازی قهرمانی کشور برترین‌های این رشته از استان‌های مختلف حضور پیدا می‌کنند، تدبیر هیئت این بود که از بهترین‌های حال حاضر تیراندازی قم استفاده کنیم و تیمی را به میدان رقابت با حریفان بفرستیم که توانایی کسب مقام داشته باشد.

دبیر هیئت تیراندازی استان قم از اعزام تیراندازان قم به مسابقات قهرمانی کشور خبر داد و افزود: مسابقات تیراندازی قهرمانی کشور در بخش آقایان امروز و فردا با حضور نمایندگان استان قم آغاز خواهد شد و به همین منظور تیراندازان قم امروز راهی این رقابت‌ها شدند.

وی یادآور شد: بر اساس برنامه‌‌ریزی انجام شده از سوی فدراسیون تیراندازی کشورمان، مسابقات تیراندازی قهرمانی کشور در بخش آقایان در مواد و رشته‌های تفنگ و تپانچه بادی به میزبانی سالن تیراندازی مجموعه ورزشی آزادی تهران به انجام خواهد رسید.

متقیان‌نژاد در ادامه به ترکیب تیم‌های اعزامی تفنگ و تپانچه بادی قم اشاره کرد و افزود: در ترکیب تیم اعزامی استان قم در رشته تفنگ بادی حامد غرباقی و هادی غرباقی در این مسابقات حاضر خواهد شد، ضمن اینکه محمود جعفرغفار و علی محمدی‌صرفی در رشته تپانچه بادی نمایندگان استان قم هستند که برای کسب عناوین برتر به دیدار رقبای خود خواهند رفت.

وی در ادامه با بیان اینکه تیراندازی قم با وجود محدودیت‌های فراوان مالی و امکاناتی در لیگ و مسابقات قهرمانی کشور حضور مداوم دارد، ابراز کرد: در یک سال اخیر رقابت‌های لیگ استان را نیز جزء اولویت فعالیت‌های مهم هیئت قرار داده‌ایم و هم در لیگ آقایان و هم در لیگ تیراندازی بانوان استقبال بسیار خوبی صورت گرفت.

دبیر هیئت تیراندازی استان قم با اشاره به تیم‌های قمی حاضر در مسابقات لیگ و پیکارهای تیراندازی قهرمانی کشور و همچنین وضعیت امکانات این رشته ورزشی، خاطرنشان کرد: یکی از مهمترین محدودیت‌های این هیئت، تامین سلاح برای هر دو رشته تفنگ و تپانچه بادی است.

وی تاکید کرد: سال گذشته هر دو تیم تیراندازی بانوان و آقایان استان قم در مسابقات لیگ دسته اول تیراندازی مردان و بانوان باشگاه‌های کشور حضور داشتند و رقابت‌ آنها در نهایت با ابقای هر دو نماینده قم در لیگ دسته اول تیراندازی ایران خاتمه پیدا کرد.

متقیان‌نژاد بیان کرد: این در حالی است که تیم‌های مردان و بانوان تیراندازی قم با ترکیبی متشکل از بازیکنان بومی در رقابت‌های لیگ دسته اول تیراندازی باشگاه‌های کشور حضور یافته بودند و با رقبای خود بر سر کسب مجوز صعود به لیگ برتر تیراندازی ایران رقابت کردند.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com