کد خبر ۳۲۹۸۱ انتشار : ۲۵ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۴۰
دبیر هیئت تیراندازی استان قم خبر داد

آغاز رقابت مدعیان برای قهرمانی در لیگ تیراندازی قم

دبیر هیئت تیراندازی استان قم از آغاز رقابت تیم‌های مدعی کسب عنوان قهرمانی در مسابقات لیگ تیراندازی باشگاه‌های استان خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، محمدجواد متقیان‌نژاد گفت: برگزاری رقابت‌های لیگ تیراندازی باشگاه‌های قم دستاوردهای خوبی در مسیر رشد و توسعه این رشته و نزدیک کردن هیئت به اهداف و برنامه‌های خود برای تحول در تیراندازی قم داشته است.

وی ادامه داد: اینکه تیراندازان توانمند و با استعداد قم می‌توانند در میادین مختلف داخلی اعم از مسابقات لیگ تیراندازی و رقابت‌های قهرمانی تیراندازی کشور خوش درخشیده و برای ورزش قم و کشورمان افتخار کسب کنند، ابتدا نتیجه سرمایه‌‌گذاری روی رده‌های سنی پایه و نخبه‌های این رشته و سپس برنامه‌ریزی مطلوب هیئت برای برگزاری منظم مسابقات استانی نظیر لیگ است.

دبیر هیئت تیراندازی استان قم اضافه کرد: به برکت برگزاری همین لیگ امسال یک تیم کاملاً بومی در مسابقات لیگ دسته یک تیراندازی بانوان باشگاه‌های کشور داریم و واقعاً اگر مشکلات مالی نداشتیم امکان حضور یک تیم پرقدرت به نمایندگی از قم در لیگ دسته یک مردان کشور نیز وجود داشت.

وی یادآور شد: با این حال هم‌اکنون چند تیرانداز توانمند قم در مسابقات باشگاه‌های برتر کشور عضو تیم‌های مطرح لیگ برتری هستند و امسال تیراندازی قم با درخشش سیده‌رویا صبح‌خیز توانست در مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا به مدال نقره دست یابد و نخستین مدال آسیایی خود را کسب کند.

متقیان‌نژاد در ادامه با اشاره به برنامه‌ریزی این هیئت برای برگزاری سومین دوره مسابقات لیگ تیراندازی باشگاه‌های استان قم تصریح کرد: این دوره از مسابقات مطابق تقویم سال 1394 هیئت تیراندازی در آذرماه پیش‌بینی شده بود و طبق برنامه از امروز چهارشنبه 25 آذرماه آغاز شد.

وی با اشاره به حضور پنج تیم در مسابقات فصل جدید لیگ تیراندازی باشگاه‌های استان قم خاطرنشان کرد: با برنامه‌ریزی صورت گرفته در هیئت، این رقابت‌ها به میزبانی سالن تیراندازی شهید مهدی زین‌الدین مجموعه ورزشی میثم در منطقه سالاریه قم برگزار می‌شود.

دبیر هیئت تیراندازی استان قم تصریح کرد: با توجه به اطلاع‌رسانی صورت گرفته در خصوص برگزاری این دوره از مسابقات و مهلتی که هیئت برای ثبت‌نام در نظر گرفته بود، در نهایت حضور پنج تیم در این رقابت‌ها قطعی شد و این تیم‌ها به شکل دوره‌ای رقابت خود را برای کسب عنوان قهرمانی برگزار می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: تیم‌های حاضر در سومین دوره مسابقات لیگ تیراندازی باشگاه‌های استان قم بسیج مهندسین پایگاه شهید شاطری، مهندسین علم و تجربه (الف) و مهندسین علم و تجربه (ب)، نظام مهندسی ساختمان و اداره تعاون روستایی هستند که رقابت خود را از امروز آغاز کردند.

متقیان‌نژاد در پایان گفت: سومین دوره رقابت‌های لیگ تیراندازی مردان باشگاه‌های استان قم براساس برنامه‌ریزی صورت گرفته در هیئت هر هفته با انجام دو مسابقه پیگیری می‌شود و به شکلی پیش‌ می‌رویم که هفته پایانی آن به مناسبت سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران به انجام برسد.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com