کد خبر ۳۰۷۵۴ انتشار : ۱ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۵۹
دبیر هیئت تیراندازی قم خبر داد:

اعزام بانوی تیرانداز قمی به مسابقات آسیایی هند

دبیر هیئت تیراندازی استان قم از اعزام بانوی تیرانداز قمی به مسابقات قهرمانی تیراندازی نوجوانان آسیا به میزبانی هند خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، محمدجواد متقیان‌نژاد اظهار داشت: رویا صبح خیز تیرانداز نوجوان قمی در فهرست نهایی تیم ملی تیراندازی دختران نوجوان کشورمان برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا قرار گرفت.

وی افزود: مسابقات تیراندازی نوجوانان دختر آسیا به میزبانی هند برگزار می‌شود و کاروان اعزامی ایران که رویا صبح خیز نیز یکی از اعضای آن است روز سوم مهرماه عازم این کشور می‌شود.

دبیر هیئت تیراندازی استان قم گفت: این برای نخستین بار است که یک بانوی تیرانداز قمی به عنوان تیرانداز اصلی تیم ملی در مسابقات قهرمانی آسیا شرکت می‌کند و حضور صبح خیز در تیم ملی نشان دهنده ظرفیت بانوان تیرانداز قم است.

متقیان‌نژاد بیان داشت: رویا صبح خیز تمام داشته‌های تیراندازی قم در بخش بانوان نیست بلکه چند بانوی تیرانداز قمی نیز در قالب تیم هیئت تیراندازی استان قم در لیگ دسته اول کشور حضور دارند که تعدادی از این نفرات زیر ۱۷ سال سن دارند.

وی عنوان کرد: تیراندازی قم در بخش بانوان با ظهور پدیده‌ای به نام رویا صبح خیز و درخشش تیراندازان جوان ما در لیگ دسته اول، وارد دوره جدیدی شده است و به افزایش سهمیه تیراندازان قمی در تیم‌های ملی در آینده امیدوار هستیم.

دبیر هیئت تیراندازی استان قم تصریح کرد: تیم تیراندازی قم یکی از جوان‌ترین تیم‌های حاضر در لیگ دسته اول کشور است و ۳ تیراندازان ۷ سال و زیر ۱۷ سال در ترکیب این تیم حضور دارند و رویا صبح خیز نیز در لیگ بر‌تر در تیم پاس قوامین عضویت دارد.

متقیان‌نژاد افزود: در بخش مردان امسال تیمی در لیگ دسته اول کشور نداریم که علت آن، نبود حامی مالی برای پشتیبانی از این تیم است.

منبع : مهر

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com